Modifica setarile cookie
Toate categoriile

„Îmi venea să-l împing cu mâna”. Sute de oameni, revoltați după ce au așteptat și 400 de minute să ajungă la destinație

Your browser doesn't support HTML5 video.

Sute de oameni au așteptat, vineri seară, șase ore pe peronul gării din Timișoara, trenul care să-i ducă spre Capitală, ori spre mare. Garnitura, care venea de la Budapesta, a rămas în câmp, după ce s-au rupt firele de contact.

Avaria a afectat și alte trenuri, timp în care oamenii au așteptat nedumeriți, fără apă sau mâncare, și leșinați de căldură.

Așa arăta, vineri spre sâmbătă noapte, unul dintre peroanele Gării de Nord din Timișoara. Oamenii voiau să plece spre litoral. Obosiți și fără vreo veste, unii au adormit pe unde au apucat.

Călător: „Cu un bebeluș de șapte luni de zile stăm de trei ore și, din păcate, nimeni nu ne spune nimic”.

Călător: „Am terminat proviziile. La ora acesta trebuiau să doarmă copiii. Stau pe jos, pe betoane”.

Citește și
Portul Constanța e în continuare blocat. Operatorii preiau cu prioritate barjele și trenurile
Portul Constanța e în continuare blocat. Operatorii preiau cu prioritate barjele și trenurile

Garnitura a venit abia după șase ore.

Călător: „Nu știu cât mai avem până la București. Puțin zice toată lumea, dar stăm aici de vreo 20 de minute. Și ne-am fiert aici. E o căldură de mori. Așa că, nu știu ce ghinion am avut în noaptea asta de a putut să se întâmple așa ceva!”.

Sleiți de puteri, călătorii au ajuns în Capitală după aproape 400 de minute întârziere.

Călător: „Mai rămâne să ne facă hotel pe fiecare gară din orașe”.

Călători: „Fără aer condiționat, fără nimic! Saună! Au dat acum, cu jumătate de oră înaintea intrării în București. Care e motivul pentru care n-au dat drumul mai demult?”.

Călător: „Acum, pe ultima sută de metri ce-a dat, dar puțin. Adică, cu el sau fără el era aceeași chestie”.

Întârzierile de pe tabela din Gara de Nord însumează aproape 12 ore, adică jumătate de zi. Conform CFR Infrastructură, circulația feroviară a fost blocată de ruperea pantografului unei locomotive private, care venea de la Arad. Asta a dus la o avarie la sistemul de alimentare cu energie electrică, iar preț de câteva ore, mai multe trenuri nu au putut circula. Mai mult, de-a lungul zilei au fost impuse restricții de circulație, din cauza temperaturilor ridicate.

Ca într-un efect de domino, un tren CFR Călători a ajuns la destinație cu 360 de minute întârziere. Oamenii s-au descurcat cu ce-au avut prin bagaje.

Călător: „Groaznic! Groaznic!”.

Călător: „Îmi venea să-l împing cu mâna. Nu-i infrastructură, nu merge! Nu se lucră! Nervos la maxim!”.

Călător: „Mâncare n-am avut că nu ne-am așteptat, și e coaptă de foame. Înfometată! O să mănânc acasă de două ori!”.

Călător: „Foarte! Cu diabet, cardiacă, foarte greu!”.

Călător: „Ne-au oprit în câmp de câte ori s-a putut. De vreo trei, patru ori, deci nu numai o dată. Nu ne-a băgat nimeni în seamă, n-au avut timp de noi!”.

Probleme au fost și pe ruta Craiova-Sibiu. La scurt timp după ce a plecat din stație, trenul s-a oprit. În stația Piatra Olt nu s-a mai urnit și a fost tras de o altă locomotivă până la Sibiu.

Cuplu: „Ce să primim, domnule, aici, în România, ce aveți? Cei mai neserioși oameni”.

Trenul a ajuns la Sibiu cu o oră și jumătate întârziere.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult