Modifica setarile cookie
Toate categoriile

„Ajungi să cumperi lucruri de care nu ai nevoie”. Sfaturile specialiștilor pentru „vânătorii” de reduceri

Your browser doesn't support HTML5 video.

Pentru a obține un produs la un preț cât mai bun pe rețelele sociale, zeci de mii de oameni își împart cupoane de reduceri, ori coduri promoționale.

La modă sunt și aplicațiile pentru reduceri pe care le folosesc în special tinerii. Mulți astfel de vânători de chilipiruri reușesc să rămână și cu bani economisiți la final de lună. Totuși, există și riscul de a cumpăra compulsiv prea multe lucruri doar pentru că sunt la promoție.

Pe un grup cu peste 80.000 de utilizatori, o tânără anunță că este promoție la detergenți. Urmărește constant oferte la produse de îngrijire dar și alimente neperisabile, mai ales că are familie mare.

Un tânăr anunță tot pe grupul de pe internet o mega promoție la brânză de vacă de la 40 de lei la 24 de lei, timp de două zile. Vine și atenționarea că se cumpără rapid de la raft și că e nevoie de un maraton prin magazine.

Apar imediat și reacții. Oamenii comentează când nu mai sunt stocuri sau dacă produsul nu este de calitate.

Citește și
mall oameni
Mall-urile au revenit la program normal. Marile centre comerciale din țară au pregătit reduceri de început de an

Vlad este student și recunoaște că e un adevărat vânător de promoții. Folosește aplicații care îi generează automat coduri de reduceri ori îi trimite notificări cu promoții. Prioritate au alertele pentru îmbrăcăminte ori încălțăminte.

Vlad: „Așa și îți dă 10% și bagi acolo și ai o grămadă de chestii sau îți dă coduri sau produse reduse de la sute de lei, la zeci de lei”.

În acest mod a făcut și cea mai recentă achiziție.

Vlad: „Am o pereche pe care am dat, reduși de la 2.100 la 1.200”.

Pentru cumpărăturile online, cele mai căutate sunt:

Fată: „Coduri promoționale, pe măsură ce cauți mai des, ei tot îți trimit”.

Vânătorii de promoții așteaptă momentul potrivit. De pildă, pentru:

Femeie: „Verighete. Cred că 25%. Duminică fac 25 de ani de căsnicie”.

Raul Sideriaș, specialist în marketing: „Fiecare site are un loc unde te poți abona. Sunt branduri care au chaturi unde poți intra în comunitatea lor și de regulă, acolo primești diferite discounturi, coduri de reducere pe care le poți folosi. Se primesc sms-uri, notificări dacă ai aplicația instalată”.

Aplicațiile au o serie de avantaje.

Alexandru Foaie, fondator aplicație: „Listăm foarte multe coduri și cupoane de reducere, astea prind foarte bine. Membrii de pe grup lasă comentarii cu reducerile pe care le-au găsit și atunci se și creează sentimentul acesta de comunitate”.

Economiștii ne recomandă totuși să fim cumpătați.

Mihaela Bococi, economist: „Dacă stai să faci un calcul la final de lună, ajungi să cumperi lucruri că sunt la reducere, dar de care nu ai nevoie, doar pentru că sunt la reducere.”

Un studiu realizat de o companie organizatoare de promoții din România arată că majoritatea pasionaților de chilipiruri sunt femei de până în 39 de ani.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult