Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Lecție interactivă despre Turnul Eiffel, susținută de la fața locului de doi profesori români. Prezentarea, de mare succes

Your browser doesn't support HTML5 video.

Doi profesori romani care au susţinut o lecţie despre Turnul Eiffel, chiar din turn, i-au fermecat pe elevii din trei mii de clase. Copiii le-au urmărit, încântaţi, aventura, şi au aflat lucruri noi despre monumentul simbol, dar şi despre Franta.

Lecţia a fost una interactivă, aşa cum ar trebui să fie toate, dacă profesorii ar avea voinţa şi pregătirea necesare.

„Bună ziua, elevi. Aici, din Capitala Franţei, avem un edificiu nemaipomenit, Turnul Eiffel, această construcție este faimoasă, pentru că anual urcă peste 7 milioane de oameni”.

Așa a început lecția transmisă de la turnul Eiffel, de profesorii Irina Constantinescu și Marcel Bartic. Aceştia i-au purtat pe copii, timp de o oră, pe malurile Senei. Elevii din 3 clase au fost chiar în direct cu ei, și au putut să interacţioneze.

Lecția despre istoria Turnului Eiffel, un simbol al Parisului, a fost vizionata însă de elevi din 3000 de clase. Şi alţii pot accesa filmările, atât pe Facebook cât şi pe Youtube.

Elev: „Cel mai mult mi-a plăcut că mi se povestea chiar de la faţa locului, și asta mi-a captivat atenția și am învățat mai multe lucruri despre turnul Eiffel.”

„Cumva aceste clasice ne plictisesc, și nu este absolut diferit în fiecare zi la școală, un astfel de eveniment e ceva special în viață noastră, și mi-ar plăcea să repetăm experiență" a spus altcineva.

Marcel Bartic, profesor: „Istoria, geografia, științele, pot fi predate altfel. Iată tehnologia este de un suport incredibil, și toate lucrurile astea schimbă, resetează mentalitățile, și maniera în care te raportezi la copii, și la maniera în care iți structurezi o lecție."

Deşi în ultimii ani multe şcoli din România au făcut investiții și au cumpărat table inteligente ori sisteme video și audio, metodele de predare nu-i atrag întotdeauna pe copii.

Mirela Stetco, Teach for România: „Nu dotarea este cheia, ci profesionistul din faţa copilului. Ideea aceea că profesorul trebuie să predea, cred că ne încurcă foarte tare. De ce am avea nevoie? Să construiască pe curiozitatea copilului, să conecteze învățarea cu concretul vieții reale, să implice copilul în explorarea conținutul nou și să creeze suficient spaţiu în care copilul să greșească.”

Un studiu recent arată că peste jumătate dintre românii intervievați considera că slaba pregătire și dezinteresul unora dintre profesori reprezintă o problemă serioasă a sistemului de educație, pe lângă abandonul școlar și lipsa de disciplină a elevilor.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult