Modifica setarile cookie
Toate categoriile

E-mail marketing-ul în era digitală. Sfaturi de la experți pentru antreprenorii români

Your browser doesn't support HTML5 video.

Jessica Best, unul dintre speakerii internaționali care a urcat pe scena GPeC Summit, a explicat într-un interviu acordat Știrile Pro TV cât de important este ”E-mail marketing-ul” în era digitală.

Jessica are peste 15 ani de experiență în E-Mail Marketing, CRM și în marketing bazat pe date.

Ea a evidențiat impactul dramatic al pandemiei asupra marketing-ului digital, care a accelerat dependența de canale digitale precum e-mail marketing-ul. E-mail-ul a devenit o modalitate esențială de a ajunge la clienții care stau acasă și evită metodele tradiționale de publicitate.

Nu în ultimul rând, la fel de importantă este testarea de tip A/B pentru optimizarea campaniilor de e-mail marketing.

Segmentarea listei de e-mailuri este o altă strategie cheie menționată, pentru că asigură livrarea mesajelor către segmente relevante ale publicului țintă - a mai explicat Jessica Best.

Citește și
gpec summit
Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024

Integrarea e-mail marketing-ului cu alte canale digitale, cum ar fi rețelele sociale, este esențială pentru o strategie digitală cuprinzătoare. Această integrare permite difuzarea conținutului către utilizatori pe mai multe platforme și crește eficiența generală a marketingului.

Pentru antreprenorii români din domeniul online, Jessica Best recomandă experimentarea cu instrumente de e-mail marketing. Aceste platforme sunt ușor de utilizat și oferă funcționalități puternice pentru automatizarea campaniilor și personalizarea mesajelor.

Jessica Best: “Aș putea glumi spunând că folosesc AI de mult timp, chiar de dinainte să vorbim despre AI, deoarece iau decizii bazate pe date. Platformele de e-mail marketing fac segmentare automată de 15 ani. Nu am numit-o AI, dar a permite unui computer să ia 500 de decizii pentru ca o ființă umană să nu fie nevoită să o facă este exact ceea ce facem în e-mail marketing. Cred că punctul în care vedem o schimbare a discuției este inteligența artificială generativă. Adica, îi permiți inteligentei artificiale să scrie sau să proiecteze e-mail-ul pentru tine? Posibil, dar asigură-te că l-ai antrenat foarte, foarte bine.”

Pentru mai multe detalii, urmăriți înregistrarea VIDEO din articol.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult