Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Cum încearcă dezvoltatorii imobiliari să atragă clienți. Avantajele noilor locuințe

Your browser doesn't support HTML5 video.

Apartamente complet mobilate, compartimentare personalizată şi chiar maşină pentru cei care stau în cartier. Cu astfel de oferte încearcă dezvoltatorii prezenţi la un târg imobiliar din Capitală să îi convingă pe oameni să îşi cumpere o locuinţă.

Ritmul vânzărilor a scăzut însă, pentru că cei mai mulţi cântăresc îndelung înainte să ia o decizie atât de importantă.

Andreea Ilina, preprezentanta unui complex imobiliar: ”Ne-am gândit şi la posibilitatea celor care nu au carnet sau care au bone, bunica, un copil care trebuie să fie transportat la şcoală, la o maşină de curtoazie care să facă regulat, la 30 de minute, traseul dintre complex şi staţiile de metrou Aurel Vlaicu şi DImitrei Pompei.

Alţii îi invită pe clienţi să îşi compartimenteze apartamentul: ”Ei vor putea să îşi aranjeze apartamentul, să aibă un dormitor mai mare sau o zonă de zi mai mare, bineînţeles respectând anumite criterii legate de aspectul faţadei, poziţia geamurilor sau a coloanei”.

Pentru prima dată după criză au apărut şi ansambluri gigant. Unul cu 12 blocuri şi 2.000 de apartamente se ridică în estul oraşului.

Citește și
A trăit aproape un an cu 60.000 de albine în tavan
A trăit aproape un an cu 60.000 de albine în tavan. Cum a reacționat când le-a descoperit

Florin Munteanu, reprezentantul unui complex imobiliar: ”Zona de est, bulevardul aceste Theodor Pallady, are un potenţial foarte mare, este noul nord al Bucureştiului în momentul de faţă. Este un bulevard de altfel foarte fluid din punctul de vedere al traficului”.

Anul acesta, vor fi gata numai în Bucureşti în jur de 14.000 de locuinţe, cu o creştere semnificativă faţă de anul trecut, de 40 de procente. Aşadar oferta creşte, dar nu şi cererea, spun experţii.

Adrian Stănescu, organizatorul târgului imobiliar: ”A crescut intervalul în care cumpărătorul cauta. Dacă de exemplu de la o ediţie la cealaltă, 6 luni, găseam 90% dintre vizitatori erau total diferite. Acum din primăvara în toamna avem 30-40% dintre vizitatori care se suprapun, oamenii care în continuare cauta şi sunt mult mai atenţi la detalii, la oferta”.

În prima jumătate a acestui an, preţurile locuinţelor din Bucureşti au scăzut de la 1.323 de euro pe mp în medie până la 1.284 în luna iulie. În iulie şi august, preţul mediu cerut în anunţuri de vânzători a crescut şi a ajuns la 1.352 de euro pe mp, potrivit imobiliare.ro.

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

 Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult