Modifica setarile cookie
Toate categoriile

JoJo Siwa, adolescenta celebră pe YouTube care a devenit "fabrică de bani" la 13 ani

Joelle Joanie „JoJo” Siwa a făcut 17 ani în această lună și și-a împlinit visul din copilărie. A vrut să devină celebră, dar s-a ales și cu o grămadă de bani. Cum a reușit? Simplu, zice ea.

JoJo Siwa este doar unul dintre copiii-minune ai planetei care se simt ca peștii în apă pe rețelele sociale. Însă puțini sunt capabili să convertească popularitatea în bani într-o asemenea măsură încât să ajungă realmente excesiv de bogați. JoJo Siwa are, la 17 ani, atât de mulți bani, încât nimeni nu i-a putut număra pentru a stabili cu exactitate averea ei.

Conform celui mai fidel site de măsurat bunăstarea starurilor, celebritynetworth.com, adolescenta are posesiuni în valoare de 12 milioane de dolari, însă suma este ridicolă. Încasările rezultate din vânzarea unui singur produs care poartă numele tinerei depășesc 400 de milioane de dolari în SUA.

Brandul JoJo Siwa valorează peste un miliard de dolari și, zilnic, peste 500 de oameni se îngrijesc de imaginea lui. Iată cum a devenit bogată JoJo Siwa!

JoJo Sia este fiică de profesoară de dans și a dezvoltat încă de mică o pasiune pentru dans. În copilărie a participat cu mama ei la câteva competiții de dans și s-a descurcat de minune, fiindcă s-a ales cu premii importante. Însă celebritatea ei e pusă pe seama emisiunii Dance Moms, unde a apărut vreme de două sezoane.

Citește și
laptop
O teorie a conspirației despre coronavirus, distribuită de milioane de ori. ”N-am mai văzut așa ceva”

În paralel a început să cânte, lansând două single-uri: I Can Make U Dance și Boomerang, care au devenit hituri printre adolescenți. În 2016, la vârsta de 13 ani, a început să posteze pe YouTube clipuri ale pieselor sale și a cunoscut o asensiune fulminantă. Zeci de milioane de vizualizări la fiecare clip i-au asigurat celebritatea pe care o căuta. Acum aveau să vină și banii.

„Spune-mi ce vrei și-ți voi da”

La 13 ani, JoJo a fost curtată de Caryn Sterling, o antreprenoare care lansase o linie de bijuterii. Știa că adolescenta e influentă în mediul online, așa că i-a propus, prin intermediul familiei, să o ajute să vândă acele bijuterii, în schimbul unui serviciu important.

„A venit și m-a văzut evoluând, apoi mi-a zis: vreau să te manageriez. Nu am mai făcut asta până acum, dar tu ar trebui să fii un star. Așa că, spune-mi ce vrei și eu îți voi da. I-am spus că am un țel uriaș. Iar ea mi-a zis: Hai să-l facem posibil”, s-a confesat JoJo Siwa, conform Forbes.

Fabrică de bani la 13 ani

La 13 ani, impresara a decis că e mai bine pentru viitorul ei să se asocieze cu un brand cunoscut și de încredere. Așa a rezultat parteneriatul cu Nickelodeon, postul de televiziune american care a făcut multe staruri la vârste fragede. Alegerea s-a dovedit extrem de profitabilă pentru ambele părți.

A apărut în câteva filme pentru copii și adolescenți și, în scurt timp, a lansat cealaltă componentă a afacerii sale, care-i aduce cele mai mari încasări: producția de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și jucării cu numele ei.

„Totul a început cu fundițele. Până acum am vândut peste 80 de milioane de bucăți”, mai spune impesara fetei. O fundiță cu brandul JoJo Siwa se vinde în magazine la prețuri cuprinse între 5 și 16 dolari. Dacă luăm în calcul prețul minim, rezultă încasări de 400 de milioane de dolari. Din această sumă, o parte însemnată a revenit proprietarului brandului, adică adolescentei de 17 ani.

Dar tânăra are propria linie de păpuși și de încălțăminte, care înregistrează vânzări record în lanțuri de retalil precum Walmart.

Însă, în 2019, JoJo a avut probleme cu linia sa de cosmetice, după ce Agenția guvernamentală FDA a avertizat producătorul de cosmetice că a depistat azbest în interiorul unor produse de înfrumusețare. Azbestul este un minereu asociat cu cancerul, astfel că FDA a cerut retragerea produselor. Claire’s Store Inc. a contestat decizia FDA, pe motiv că a catalogat greșit anumite componente ale produselor.

Star pe YouTube și Instagram

JoJo Siwa este azi un model pentru mulți adolescenți care fac primii pași în social media. Cu cei 11,2 milioane de abonați pe YouTube, 9,4 milioane de fani pe Instagram, 637.000 de urmăritori pe Facebook și aproape 451.000 de de fani pe Twitter, JoJo Siwa este în topul celor mai influenți adolescenți din lume.

Recent a intrat și în universul TikTok, unde a strâns o comunitate de 23,7 milioane de fani.

Unul dintre cele mai populare clipuri ale sale este un video de câteva secunde, în care adolescenta le arată fanilor dormitorul ei. Aici a adăpostit, de-a lungul anilor, peste 1.800 de kilograme de bomboane. Vezi video AICI!

Vezi și VIDEO: Viaţa bate vlogul - sez. 2, episodul 10: Emanuel Cîrstea, salvatorul familiei la 12 ani!

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult