Începe admiterea la facultate. Viitorii studenți primesc o mână de ajutor: “Și noi am trecut prin aceleași emoții”
Your browser doesn't support HTML5 video.
Cei care răspund telefoanelor sunt studenți cu rezultate bune în mediul academic. Tinerii pot afla informații legate de admitere, cazare, dar și despre cum arată viața studențească într-un campus.
În call center-ul înființat de Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași răspund 30 de stundeți de la cele 15 facultăți. La capătul celălalt al firului sunt absolvenți de liceu care vor să se înscrie la cursurile universitare. Cele mai multe intrebari sunt legate de taxele de scolarizare, despre orele ținute online sau fizic, dar și despre oportunitatile de angajare dupa finalizarea studiilor.
Andreea Florea, studentă: "În general, sunt informații legate de contul creat pe platformă. Stim că, în această perioadă, ei au emoții și vrem să fim în ajutorul lor. Și noi am trecut prin aceleași emoții și am vrut să fim ajutați, la rândul nostru".
Call center-ul va funcționa până pe 23 iulie. Studenții care răspund întrebărilor lucrează prin rotație, în trei ture în intervalul orar 09-19, și sunt recompensați cu suma de 600 de lei lunar.
Prof dr.Tudorel Toader, rector UAIC Iași: "Reprezintă, în esență, o facilitate pentru candidarii admiterii la Cuza. Tinerii pe care i-am selectat oferă informații telefonice. Răspund prin mijloacele moderne tuturor întrebărilor privind admiterea".
S-au creat astfel de unități Call Center și pentru cei care vor să se înscrie la Universitățile de Medicină din Târgu Mureș și din București, dar și la Academia de Studii Economice din Capitală.