Modifica setarile cookie
Toate categoriile

„Frumuseți ascunse”. De unde poți cumpăra un brad de Crăciun urât, dar cu personalitate

Your browser doesn't support HTML5 video.

Din dorința de a impresiona sau de a avea un brad ca în filme, mulți aleargă după pomul perfect.

Însă, pentru fiecare brad de Crăciun care ajunge într-o casă, sunt mulți alții care sunt aruncați pentru că nu îndeplinesc standardele de calitate.

În aceste condiții, un bărbat din Germania vinde pe internet numai brazi urâți, dar cu personalitate.

Frederik are 35 de ani, este doctor în drept și fost consilier pe probleme climatice la Organizația Națiunilor Unite.

De doi ani se ocupă de o pepinieră de brazi din nordul Germaniei și a găsit o soluție inedită pentru acei pomi care nu sunt considerați suficient de arătosi pentru a ajunge în piețe de Crăciun.

A creat site-ul „Frumuseți Ascunse”, unde brazii imperfectzi sunt scoși la vânzare.

Citește și
Din ce în ce mai puțini brazi în piețe. Oamenii preferă brazii din supermarket
Din ce în ce mai puțini brazi în piețe. Oamenii preferă brazii din supermarket

Frederick von Paepcke: „Clara are această problemă cu vârful dublu şi asta înseamnă că pomul nu e potrivit pentru a fi vândut la piaţă, sunt criterii foarte stricte şi toţi brazii care nu le îndeplinesc nu-şi au locul acolo.”

Fiecare brad primește câte un nume răsunător, cum ar fi „Inga cea Incompetentă” sau „Castorul Catastrofal”. Totul pentru a atrage clienți. Iar inedita strategie are succes.

Frederick von Paepcke: „70-80% dintre cumpărători vor un pom de Crăciun cu nume şi, de asemenea, vor să vadă o poză înainte.”

Unii dintre pomi sunt aproape uscați, alții nu au destule ramuri, dar Frederic este de părere că fiecare ascunde o frumusețe aparte. Deși mulți s-au arătat neîncrezători în ideea lui, bărbatul este convins că face un lucru bun.

Frederick von Paepcke: „Mulţi mi-au spus că-s nebun pentru că, deşi am un doctorat în drept, vând pomi de Crăciun pe care nu-i vrea nimeni altcineva. La finalul zilei, e vorba de convingeri şi, cu cât se implică mai mulţi oameni, cu atât e mai bine.”

În plus, cei care cumpără câte un brăduț contribuie la lupta împotriva schimbărilor climatice. Pentru fiecare pom vândut, Frederic plantează altul, în colaborare cu o asociație de protecție a mediului din Germania.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult