Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Reacția unui restaurant după ce un client a primit din greșeală o sticlă de vin de 5000 euro

Responsabilii unui restaurant din Manchester au postat un mesaj pe Twitter, după ce un client a primit o sticlă de vin de 4.200 de lire sterline (4800 euro), deși comandase una de 200 de lire sterline.

 

Oficialii Hawksmoor Manchester au precizat că persoana respectivă comandase un vin Bordeaux, în valoare de 300 de euro, însă, dintr-o greșeală a chelnerului, a primit o sticlă de Chateau le Pin Pomerol, de la aceeași cramă, în valoare de 4.800 de euro, scrie BBC.

"Clientului care accidental a primit un Chateau le Pin Pomerol, din anul 2001, care costă 4500 de lire sterline, noaptea trecută - sperăm că s-a bucurat de seara petrecută! Pentru angajatul care accidental a servit-o, fruntea sus! Oamenii mai greșesc uneori, dar noi te iubim oricum", au scris reprezentanții restaurantului pe Twitter.

 

Citește și
Uber
Uber și Bolt îi vor susține financiar și juridic pe șoferii ce vor avea probleme

 

Greșeala a fost sesizată de unul dintre manageri. Ulterior, responsabilii au postat o nouă imagine cu cele două sticle încurcate.

 

 

Postarea de pe Twitter a declanșat rapid reacții, multe dintre ele amuzante.

"Trebuie să mergem rapid la Manchester", "Pariez că nu și-au dat seama de diferență", sunt câteva dintre comentarii.

Mulți dintre cei care au scris au lăudat decizia oficialilor de a nu-l concedia pe cel care a comis eroarea.

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon! 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult