Reacția unui restaurant după ce un client a primit din greșeală o sticlă de vin de 5000 euro
Oficialii Hawksmoor Manchester au precizat că persoana respectivă comandase un vin Bordeaux, în valoare de 300 de euro, însă, dintr-o greșeală a chelnerului, a primit o sticlă de Chateau le Pin Pomerol, de la aceeași cramă, în valoare de 4.800 de euro, scrie BBC.
"Clientului care accidental a primit un Chateau le Pin Pomerol, din anul 2001, care costă 4500 de lire sterline, noaptea trecută - sperăm că s-a bucurat de seara petrecută! Pentru angajatul care accidental a servit-o, fruntea sus! Oamenii mai greșesc uneori, dar noi te iubim oricum", au scris reprezentanții restaurantului pe Twitter.
Greșeala a fost sesizată de unul dintre manageri. Ulterior, responsabilii au postat o nouă imagine cu cele două sticle încurcate.
Postarea de pe Twitter a declanșat rapid reacții, multe dintre ele amuzante.
"Trebuie să mergem rapid la Manchester", "Pariez că nu și-au dat seama de diferență", sunt câteva dintre comentarii.
Mulți dintre cei care au scris au lăudat decizia oficialilor de a nu-l concedia pe cel care a comis eroarea.
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!