Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Produsele inedite cu care bucătarii vor să-și atragă clienții, după perioada dificilă cauzată de pandemie

Your browser doesn't support HTML5 video.

După luni grele pentru industria HoReCa, bucătarii încearcă să-şi atragă clienţii cu diverse produse culinare mult diferite de cele pe care le cunoşteam de multă vreme.

Burgerii cu ciocolată şi cu îngheţată sau muşchiul de vită flambat în coniac cu foiţe de aur sunt doar câteva dintre reţete puţin mai altfel.

Alin Ciobanu este un tânăr antreprenor de succes, care a revoluţionat industria restaurantelor, prin cele 100 de reţete inedite de burgeri pe care le-a conceput. Meniul lui este impresionant.

Reporter: ”Care este cel mai vândut preparat? Ce preferă clienţii?” Alin Ciobanu: ”Am avut eu o idee genială ca să spun, să fac un burger cu 5 tipuri de caşcaval şi brânzeturi, Cheesezilla, aşa se cheamă, deci ăla este cel mai vândut."

Pe lângă burgerii unici pe care îi face, Alin are și diverse surprize pentru clienţii săi. Motocicliştii şi oamenii legii se pare că au un statut aparte în restaurantul tânărului.

Citește și
Bărbat care livra mâncare, amenințat cu un cuțit în Râmnicu Vâlcea. Tâlharii i-au furat alimente de 200 de lei
Bărbat care livra mâncare, amenințat cu un cuțit în Râmnicu Vâlcea. Tâlharii i-au furat alimente de 200 de lei

Alin Ciobanu, patron The Burger Factory: ”Motocicliştii au burgerii la jumătate de preţ aici, la mine la restaurant. În acelaşi timp, oamenii care sunt pe stradă, poliţiştii, medicii, jandarmii, pompierii, mănâncă burgeri la jumătate de preţ este cadoul meu pentru cei care sunt în uniformă."

În alt local găsim reţeta spectaculoasă ”Gold T-bone” - un preparat din friptură de vită, acoperit cu foiţe de aur de 23 de karate.

Perioada pandemiei a adus restaurante goale, iar oamenii s-au îndreptat către servicii de livrat la domiciliu. În topul acestora se regăsesc cele mai inedite restaurante din Capitală, ale căror reţete sunt delicioase sau inovatoare.

Chiar dacă traversam o perioadă mai dificilă din punct de vedere economic, se pare că oamenii sunt adepţii mâncărurilor inedite. Într-un restaurant din Bucureşti, cu specific libanez, patronii livrează zilnic sute de comenzi.

Reporter: ”Care sunt cele mai bine vândute produse în această perioadă?” Ahmed, patron Yasser: ”Momentan pentru că suntem în perioada de post, merg foarte bine falafel, supa de linte şi baclava la desert. Pentru cei care nu ţin post, avem grătarul, kebab, frigărui de pui, de oaie, cotlet de vită, de oaie."

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult