Pet-cafe-urile, o soluție pentru anxietate și stres. Au devenit foarte populare în Asia
Your browser doesn't support HTML5 video.
Toate sunt dornice de mângâieri și tare prietenoase, așa că, după câteva vizite, unii clienți aleg să adopte un prieten necuvântător.
Aceasta este atmosfera într-o cafenea din China unde compania animalelor este inclusă în 'meniu'. Sunt tot mai mulți oameni singuri ori stresaţi după o zi grea de muncă. Şi... cine le poate oferi afecţiune necondiţionat, fără să-i judece, dacă nu un prieten blănos?
Proprietarul unei cafenele: „În zilele noastre, tinerii sunt, în general, stresați din cauza serviciului. Unii oameni nu își permit să țină animale de companie acasă, dar își pot permite să petreacă timpul într-o cafenea înconjurați de diferite necuvântătoare. Este o soluție bună pentru ameliorarea stresului."
Cafenelele cu animale sunt tot mai populare în Asia. Este deja concurență acerbă pe piaţă, aşa că patronii cauta permanent strategii de marketing pentru a atrage noi clienţi. Mai ales că nu sunt deloc de neglijat costurile de funcționare.
Zhai Weidong, decan, facultate de management: „Una dintre sugestiile mele pentru proprietarii cafenelelor cu animale de companie este să aibă un card special pentru clienții fideli. De asemenea, se pot concentra pe furnizarea de servicii pentru animale de companie sau pot dezvolta un brand cu produse derivate."
Mulți oameni s-au apropiat atât de mult de animalele din cafenele încât, într-un final, unele au fost adoptate. Pentru că pandemia a venit la pachet cu izolarea şi singurătatea, mulţi şi-au dat seama cât de preţioasă este compania lor. Anul trecut, piața animalelor "de casă" din China a fost evaluată la peste 46 miliarde de dolari. Iar specialiștii din industrie estimează că, în 2 ani, această cifră se va dubla.