Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Afaceri reinventate de pandemie. Cum a transformat un cinematograf în aer liber din Hong Honk

Your browser doesn't support HTML5 video.

Afaceri din întreaga lume au fost afectate de pandemie și mulți proprietari au ajuns la sapă de lemn în urma restricţiilor impuse de autorităţi.

Alţii, în schimb, au încercat să se reinventeze şi să găsească soluţii pentru a rămâne pe linia de plutire. Este și cazul unor investitori din Hong Kong care au reamenajat un parc în care aveau un cinematograf.

Înainte de pandemie, acest cinematograf în aer liber din Hong Kong era unul obișnuit. Din cauza restricțiilor impuse de autorități, administratorii au fost nevoiți să vină cu soluții pentru a-și păstra clienții.

Așa că întreaga suprafață a parcului este acum împărțită în aproximativ o sută de zone, în care pot sta două sau patru persoane. Între grupuri există un metru și jumătate, așa că toată lumea respectă, vrând-nevrând, regula distanțarii fizice.

Simon Wilson, Managing Director: „Lucrurile sunt foarte dificile în acest moment, pentru organizatorii de evenimente și spectacole. Am fost nevoiți să regândim totul, să fim creativi și să căutăm o soluție pentru a aborda provocările pandemiei. Trebuie să reinventăm industria divertismentului cu niște concepte istețe, care le pot oferi clienților noștri spectacole în siguranță.”

Citește și
Hong Kong
VIDEO. Proteste violente la Hong Kong. Aproape 300 de oameni au fost arestați

Parcul transformat în restaurant și cinema are măsuri stricte de siguranță pentru a preveni infecția cu SARS-COV2. Biletele sunt disponibile doar online, clienții completează declarații pe propria răspundere, li se măsoară temperatura la intrare și sunt obligați să poarte mască de protecție.

Analiștii economici spun că piața de consum a fost afectată serios de pandemie, insă nu toate sectoarele au de suferit. De exemplu, au scăzut cheltuielile cu produsele de lux, dar oamenii încă vor să se distreze și plătesc pentru divertisment, mâncare și băutură.

Eugene Law, China Galaxy International Securities: „Foarte multe companii încearcă să fie creative, așa au apărut idei cum ar fi "staycation" sau acest cinema în aer liber unde toată lumea e distanțată fizic. Este o strategie bună pe termen lung, companiile își îmbunătățesc reputația și brandul.”

Oaspeții sunt îndeosebi localnici nerăbdători să iasă din casă și să socializeze, dar care vor să minimalizeze riscul de a se îmbolnăvi.

Beth Hackney, Hong Kong resident: „A fost un an lung și greu, am stat închiși în case mare parte din timp, așa că e frumos să putem ieși la aer cu câțiva prieteni, să bem ceva și să vedem un film. Abia aștept.”

Ideea a avut cu siguranță succes. Toate biletele de la inaugurare s-au vândut în avans. Chair dacă prețurile sunt destul de piperate: încep de la aproape 20 de dolari de persoană. Pe lângă proiecții de filme, acolo au loc și concerte, dar și cursuri de yoga.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult