Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Planuri de protecție. Despre asigurarea de viață și cum să beneficiezi de până la 1,8 milioane de lei în situații neprevăzute

Asigurarea de viață înseamnă o plasă de protecție pentru cei dragi sau un fel protector pentru familia ta.

De cele mai multe ori, o problemă de sănătate, un accident sau chiar un deces rezultă cheltuieli neplanificate, care sunt greu de acoperit. Un aspect îngrijorător este că, în continuare, România se numără printre țările europene cu un nivel scăzut de penetrare a asigurărilor de viață și cu deficit important de protecție.

Tocmai din această cauză, numeroase familii nu dispun de resursele financiare pentru a acoperi cheltuielile de care e nevoie într-o situație neprevăzută, estimate la o medie de 110.000 de lei, potrivit calculelor pe baza unui studiu realizat de UNSAR în 2019. O asigurare de viață poate acoperi acest deficit, oferind protecție.

Începând cu numai 5 lei pe zi, soluția de protecție de la NN oferă clienților liniștea că familia lor beneficiază de până la 1,8 milioane de lei în cazul în care lor li se întâmplă ceva neprevăzut. În situația unui deces, asigurarea de viață achită familiei suma asigurată stabilită, pentru a trece mai ușor peste dificultățile financiare.

Există și situația în care clienții primesc înapoi 30% din primele de asigurare plătite, în cazul în care până la finalul contractului nu se întâmplă nimic și nu este nevoie de asigurare.

Citește și
asigurari
Ce faci dacă se întâmplă ceva cu casa ta? Asigurarea care te ajută să o repari și să te întorci cât mai repede acasă

Un alt aspect important este acela că suma asigurată în caz de deces e stabilită de clienți. Aceasta variază între 30.000 de lei și 900.000 de lei, valoare care se dublează în situația decesului din accident. Acest tip de asigurare poate fi încheiată de la vârsta de 18 ani până la 65 de ani, pe o perioadă cuprinsă între 5 și 30 de ani (sau până la împlinirea vârstei de 80 de ani).

Asigurarea de viață, pe înțelesul tuturor

„Asigurarea de viață este benefică celor care au nevoie de o plasă de siguranță financiară și vor să asigure confort financiar familiei lor. Mai mult, este utilă clienților care vor să-și susțină părinții sau persoanele care se bazează financiar pe ei, celor care au credite de orice fel, celor care au un job cu risc ridicat sau au o mică afacere și vor să se asigure că angajații și partenerii nu vor avea pierderi financiare”, spune Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN.

În acest sens, NN oferă și soluții pentru extra-protecție care pot fi adăugate asigurării de viață și care ajută clienții să se pună pe picioare după situații neprevăzute care le afectează sănătatea sau situația familiei.

Printre acestea se numără:

• asigurarea suplimentară pentru spitalizare și chirurgie în caz de accident sau îmbolnăvire - oferă un sprijin financiar pentru costurile de spitalizare și intervenții chirurgicale

• recuperare medicală din accident - oferă până la 200.000 de lei pe an pentru procesul de recuperare

• asigurarea suplimentară pentru diagnosticare și tratament pentru cancer - oferă până la 500.000 pentru investigații medicale și tratamentul oricărui tip de cancer, în orice stadiu, așa încât clienții să se concentreze pe ce contează: vindecare și întoarcerea cât mai rapidă la viața de dinainte de diagnostic

• asigurarea suplimentară pentru afecțiuni grave - oferă o sumă de bani cu care clienții pot plăti investigațiile, tratamentul, vacanțele de recuperare sau orice au nevoie în cazul celor mai comune 24 de boli grave și pentru 4 proceduri chirurgicale asociate.

Clienții NN au o experiență digitală în interacțiunea lor cu asigurările NN prin tool-urile și procesele dezvoltate continuu de companie. Astfel, asigurările NN pot fi achiziționate printr-un proces 100% digital, în baza unei discuţii online cu unul dintre cei 1.500 de consultanți financiari din toată țara. Tot online se desfășoară și procesul de vânzare și emitere a contractului, într-un timp foarte scurt care de cele mai multe ori nu depășește o oră de la semnarea digitală și efectuarea plății.

Aplicația mobilă NN Direct oferă clienților acces în orice moment, direct prin telefon, la toate informațiile despre produsele lor de asigurare, pot face plăți și își pot actualiza datele de contact. Soluția de plată integrată în aplicație le asigură o experiență digitală și mai facilă pentru plata online a primelor de asigurare, cu posibilitatea salvării în siguranță a datelor cardului în aplicație pentru plăți viitoare.

Ce pot face clienții într-o situație neprevăzută

În momentul în care apare o situație neprevăzută și au nevoie de asigurarea lor, clienții anunță NN și pot solicita beneficiile financiare acoperite de asigurare direct pe telefonul mobil, în aplicația NN Direct, prin câțiva pași simpli care durează doar câteva minute, iar cererile sunt rezolvate într-un timp foarte scurt, de până la 48 de ore.

NN, cel mai mare asigurător de viață din România

NN este parte dintr-un grup financiar originar din Olanda, cu o istorie de peste 175 de ani și operațiuni în 11 țări. În România, NN este cel mai mare asigurător de viață, cu o prezență de 25 de ani pe plan local. De 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider de piață, în 2016 s-a extins pe piața asigurărilor de sănătate, iar în 2020 s-a extins și pe piața asigurărilor generale din România, prin adăugarea în portofoliu a asigurărilor de locuințe.

NN are aproape 2.000 de angajați și consultanți financiari și susţine peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii din România, un sfert din populația activă, să protejeze tot ceea ce contează cel mai mult pentru ei.

Articol susținut de NN

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult