(P) Ciocolata și patriotismul românilor
Galerie foto
De ce ar merge la urne? Un singur vot nu face diferența și, oricum, iese președinte candidatul pe care au început să-l simpatizeze cu 3 zile înainte de alegeri.
Dar cum ar fi dacă Toma Corunt – candidat independent, băiat deștept, om de succes, afacerist câștigător – ar ieși președinte? El e politicianul care nu știe politică, dar știe cum să transforme România într-o țară câștigătoare. Și în drumul spre succes, scopul scuză mijloacele.
Românii au reacționat imediat. Și-au adus aminte că s-au săturat de portretul generic al politicianului român, așa că s-au unit împotriva pericolului numit Toma Corunt. Înainte să decidă cine vor să le fie președinte, au decis pe cine nu vor.
Toma Corunt a fost activ pe internet, unde a interacționat cu românii supărați. Dar ceea ce nu știau cea mai mare parte a românilor este faptul că Toma Corunt este un personaj fictiv creat de agenția McCann Worldgroup în ultima campanie a brandului ROM.
ROM a mai demonstrat în trecut că este singurul brand care poate trezi patriotismul reactiv al românilor, când a schimbat ambalajul tricolor în cel american. Și acum a făcut-o din nou, amintind românilor că fiecare VOT contează dacă nu vor un președinte ca Toma Corunt.