(P) Nu faci trafic pe blog? 5 metode prin care poți să îți îmbunătățești conversiile

ad
Pexels

Ți-ai făcut un blog în urmă cu ceva timp, scrii cu pasiune, investești mult timp în el, însă, chiar și toate acestea, traficul pe blog este mult mai scăzut decât ți-ai dori?

Te întrebi: oare fac ceva greșit și cum aș putea să-mi îmbunătățesc conversiile?

Probabil că ai auzit multe păreri și ți s-au făcut recomandări după ureche, însă nimeni nu știe mai bine răspunsul decât o agenție digitală de content marketing, care cu asta se ocupă zi de zi. Așa că, am decis să ne consultăm cu experții pe domeniu și să obținem de la ei cele mai bune cinci recomandări despre cum să-ți crești traficul pe blog.

1. Creează conținut strategic

 

Știi vorba aceea, conținutul e rege? Însă nu orice fel de conținut, ci unul mai bun decât cel care îl faci acum, adică unul strategic, care să răspundă unei nevoi specifice.

Citește și
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

Pune-ți întrebarea: ce iubește audiența ta, publicul tău țintă? După ce-ți răspunzi la această întrebare, direcționează-ți conținutul către una din categoriile următoare: cool, amuzant, util sau educațional. După ce-ți alegi stilul conținutului, mizează pe introducerea de infografice, video-uri, statistice șocante și orice are potențial de a ajunge viral.

Însă, ce este esențial pentru a aduce publicul pe blog-ul tău? Un titlu irezistibil, care va face pe oricine să dea click, să stârnească curiozitatea instant și să spună mult mai mult decât spune articolul în sine. Și pentru a-ți da seama ce fel de titlu captează cel mai bine atenția, poți experimenta mai multe stiluri.

Un pas următor pentru un conținut strategic este să-ți creezi un newsletter prin care să-ți promovezi cele mai bune postări de pe blog, pentru că și el are nevoie de promovare. Pentru a ajunge să trimiți newsletter-ul la cât mai multe persoane săptămânal sau lunar, nevoie să strângi o bază de date de e-mailuri. După ce ai reușit acest lucru, îți formezi un public fidel, care își va vizita contant blog-ul și vor dori să exploreze și mai mult din conținutul tău la fiecare vizită.

2. Spune un mare DA cuvintelor cheie

 

Dacă îți dorești cu adevărat trafic mare pe blogul tău, nu uita să introduci în articole cuvinte cheie cu un număr mare de căutări în Google. Practic, optimizarea SEO va ajuta mult blogul tău, însă și aceasta trebuie făcută după anumite reguli, spre exemplu: nu folosi cuvinte cheie în exces, evită să incluzi prea multe hyperlink-uri în articol și fă trimiteri din articol către alte postări de pe blogul tău. Totodată, folosește cuvinte cheie lungi, formate din trei cuvinte cheie mici, pentru că sunt mult mai ușor de targetat și nu există o competiție atât de mare pe ele. Cum poți afla care sunt acelea? Simplu! Intră pe Google, tastează un cuvant cheie în bara de search și vezi ce sugestii primești în completarea cuvântului cheie. Dă enter și mergi în josul paginii, să vizualizezi rubrica “Searches related”. După ce ai găsit toate cuvintele cheie complexe, intră pe Google Keyword Planner și introdu-le acolo, pentru a vedea care din ele au cel mai mare număr de căutări și o competiție scăzută. Iar dacă nu te descurci sau ți se pare complicat, poți apela la serviciile oferite de o agenție SEO.

 

3. Descoperă pe ce rețea socială se află publicul tău

 

Dacă vrei să-ți promovezi blogul, află pe ce rețea socială își petrece timpul publicul tău țintă. Analizează tipul tău de conținut, stabilește ce tip de conținut livrezi și construiește-ți o prezență puternică în mediul respectiv. Dacă realizezi conținut ce livrează informații profesionale, din domeniul business, orientează-te către rețele sociale precum LinkedIn. Dacă blogul tău merge mult pe partea vizuală, publicul tău s-ar putea să își petreacă timpul pe Instagram. Un alt truc este să folosești Google Analytics pentru a vedea ce site-uri au cel mai mult trafic și se potrivesc nișei tale, după care poți începe să devii activ prin comentarii, postări etc., până când ajungi să fii văzut ca un membru valoros al comunității tale.

4. Optimizează-ți blogul pentru viteză și telefonul mobil

 

Viteza este esențială în menținerea unui cititor pe blogul tău! Nimeni nu are răbdare să aștepte ca imaginile să se încarce sau să dea zoom pentru a-ți citi articolele. Dacă nu știi exact care este viteza site-ului tău, o poți verifica cu ajutorul Google’s Page Speed Insights. După ce ai făcut acest lucru, utilizează unul din plugin-urile disponibile în Wordpress, care te va ajuta să-ți creezi o versiune mobilă a blogului tău. Este esențial să faci acest lucru dacă vrei să-ți crești traficul, pentru că utilizatorii moderni de internet petrec în jur de trei ore pe telefonul mobil sau tabletă.

5. Împrietenește-te cu competitorii de pe nișa ta

 

Vrei să-ți crească traficul pe blog? Atunci, neapărat trebuie să te împrietenești cu bloggerii de pe nișa ta. Fii activ, comentează pozitiv și niciodată negativ la articolele competitorilor, ia-le interviuri celor din top 3 de pe nișa ta și etichetează-i cu trimitere către site-ul lor, pentru că va fi bine pentru ambele părți.


O dată ce vei respecta aceste cinci reguli pentru blogul tău, rezultatele se vor vedea mult mai rapid și poți ajunge mult mai ușor în topul celor mai buni bloggeri!

Articol recomandat de sport.ro
"Bijuteria" de 100 de milioane de euro prinde viață! Când intră buldozerele: "Va fi primul din țară"
"Bijuteria" de 100 de milioane de euro prinde viață! Când intră buldozerele: "Va fi primul din țară"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București
(P) DraculaLand – cea mai mare destinație de entertainment din Europa, la doar 20 de minute de București

România intră pe harta marilor destinații mondiale de divertisment.  

(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive
(P) Kaufland susține prima ediție a Galei Timp pentru Bine – 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive

Kaufland România a susținut prima ediție a Galei „Timp pentru Bine”, un eveniment caritabil ce a strâns 300.000 de euro pentru cauze sociale și sportive.  

(P) Francezii dedică un festival culturii române. Jidvei omagiază spiritul românesc și lansează colecția “Spirit” la Paris
(P) Francezii dedică un festival culturii române. Jidvei omagiază spiritul românesc și lansează colecția “Spirit” la Paris

Francezii dedică un festival culturii române. Jidvei aduce un omagiu spiritului românesc prin lansarea colecției “Spirit”, în premieră la Paris.

Recomandări
Apa revine treptat în Prahova și Dâmbovița, după zile de criză. Testele de calitate a apei vor decide deschiderea robinetelor
Apa revine treptat în Prahova și Dâmbovița, după zile de criză. Testele de calitate a apei vor decide deschiderea robinetelor

Joi seara, responsabilii de la Apele Române au anunțat că alimentarea cu apă se apropie de reluare pentru cei peste 100.000 de locuitori din Prahova și Dâmbovița.

BEC București cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Nicușor Dan, Drulă și Voiculescu: „Material electoral ilegal”
BEC București cere ștergerea clipului filmat la Cotroceni cu Nicușor Dan, Drulă și Voiculescu: „Material electoral ilegal”

Biroul Electoral de Circumscripţie Bucureşti a cerut eliminarea videoclipului filmat la Cotroceni în care apar candidatul USR la Primărie Cătălin Drulă, preşedintele Nicuşor Dan şi Vlad Voiculescu. 

Putin cere retragerea completă a armatei ucrainene până la Odesa. Rusia ar ajunge astfel la granița cu România
Putin cere retragerea completă a armatei ucrainene până la Odesa. Rusia ar ajunge astfel la granița cu România

„Există posibilitatea ca americanii să trădeze Ucraina". Emmanuel Macron a formulat acest grav avertisment într-o discuție cu Zelenski şi alți lideri europeni pentru a analiza strategii de protejare a Kievului.