(P) "Multumesc, mama!" pentru puterea de a creste un campion
Prima ei zi de viata a schimbat-o in mod definitiv pe a ta si ai simtit din prima clipa ca nimic nu va mai fi la fel – aventura de a fi mama avea sa inceapa.
De la orele fragile in care avea nevoie de toata atentia si dragostea, pana la decizia curajoasa de a urma sportul de performanta, de la pasii tematori la primul pas pe podium, unul si acelasi lucru te-a insotit in permanenta: puterea.
Mamele si puterea acestora de a forma viitori campioni reprezinta centrul de greutate al campaniei P&G «Multumesc, mama!» ─ acea capacitate uimitoare a unei mame de a fi acolo ori de cate ori este nevoie de o incurajare, de un sfat, de o mana ferma care sa te indemne sa mergi inainte si sa iti urmezi visul. Acel statut important de a fi mama unui sportiv de performanta.
Gimnastica si inotul sunt doua sporturi individuale in care, in lumina din sala de concurs sau prin apa, publicul vede un singur personaj. Insa Larisa Iordache, campioana mondiala la gimnastica si Ana Dascal, care la nici 14 ani a uimit prin performantele ei la inot, stiu perfect ca nu sunt niciodata singure – langa ele sunt doua mame exceptionale – Adriana Iordache si Andreea Dascal. Doua femei cu personalitati si povesti de viata diferite, dar care inteleg, la unison, puterea de care trebuie sa dai dovada, implicarea, determinarea si ambitia de a iti duce copilul spre cea mai inalta treapta a podiumului.
Cand Larisa inca nu implinise 5 ani, Adriana Iordache si-a dat seama ca fiica ei avea toate sansele sa devina o gimnasta de succes, iar timpul i-a rasplatit increderea. Pentru ca, 15 ani mai tarziu, Larisa Iordache este medaliata olimpica, mondiala si europeana, iar accidentarea serioasa din luna martie nu a reusit sa ii rapeasca bucuria de a face parte din delegatia Romaniei la Jocurile Olimpice de la Rio 2016. «In toate momentele dificile, in care simteam ca nu mai pot merge mai departe, imi gaseam refugiul in cuvintele mamei mele. Toate incurajarile ei sunt adanc intiparite in sufletul meu si pot spune ca forta mea de astazi, ca om si sportiv de performanta, se datoreaza in mare parte exemplului ei. “Multumesc, mama!“ marturiseste Larisa, cu un zambet cald.
Si anii de antrenamente ai Anei Dascal au fost ghidati de prezenta mamei, pentru care niciun efort nu a fost prea mare. Andreea Dascal si-a dorit ca fiica ei sa aiba toate conditiile necesare pentru a isi urma visul, iar de la asta si pana la decizia curajoasa de a se muta de la Cluj Napoca la Constanta, unde Ana se putea pregati la cel mai inalt nivel, a fost un singur pas. Legatura dintre cele doua le-a ajutat sa treaca peste orice incercare, iar victoriile se traiesc de doua ori mai intens. «Ca mama, am stiut mereu ca acesta este drumul Anei si pentru fiecare succes al ei m-am bucurat mai mult decat pentru propriile mele realizari. Invitatia primita de la FINA (n.r. Federatia Internationala de Natatie) de a participa la Jocurile Olimpice de la Rio este incununarea eforturilor ei de pana acum. Ana este puternica, sportivii sunt in esenta niste oameni puternici, iar rolul nostru, ca mame, este sa le dam increderea ca pot ajunge acolo unde isi doresc.» Pentru Ana Dascal, obiectivul urmator este Tokio2020 unde, prin pregatire continua si inspirata de forta mamei ei, va obtine cu siguranta performante remarcabile.
Cele doua mame au impartasit povesti emotionante, insa pline de motivatie, la invitatia P&G, in cadrul unei discutii moderate de Carmen Bruma, la randul sau mama si o buna cunoscatoare a lumii sportului. Perspectiva despre
Campania «Multumesc, mama!» este modul prin care P&G recunoaste la scena deschisa eforturile pe care mamele din intreaga lume le fac pentru a forma sportivi de succes. Anul acesta elementul cheie este puterea: pe de-o parte puterea de care dau dovada mamele care sunt acolo pentru copiii lor, indiferent de context; pe de alta parte forta care, odata insuflata copiilor, este preluata de catre acestia si transformata, prin munca si pasiune, in rezultate de exceptie.
P&G contribuie la imbunatatirea vietii a aproximativ 5 milioane de consumatori din intreaga lume prin portofoliul sau de marci de calitate. Cele mai cunoscute marci ale companiei sunt Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. P&G este prezent in peste 70 de tari. Pentru cele mai noi informatii despre P&G si brandurile sale, puteti accesa www.pg.com.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.