#OromânieCuratăÎncepedeAcasă - peste 460 elevi și voluntari au adunat 2.000 de kg de deșeuri

Procter & Gamble România, O Românie Curată Începe de Acasă

Procter & Gamble România a continuat și în acest an proiectul de educație ecologică "O Românie Curată Începe de Acasă", în care au fost implicați elevi, profesori și voluntari din trei localități din județul Ilfov: Buftea, Tunari și Bragadiru.

Derulată în parteneriat cu Act for Tomorrow, organizație non-guvernamentală care activează în domeniul protecției mediului, campania și-a propus să atragă atenția asupra importanței colectării selective și reciclării deșeurilor, un demers important atât pentru generațiile de astăzi, cât și pentru cele viitoare.

Campania are două componente, la fel de importante: o serie de cursuri şi ateliere prin care 685 elevi au învățat în timpul orelor de curs despre beneficiile colectării selective și ale reciclării deșeurilor, și ziua curățeniei, acţiune care a reunit elevi, voluntari din comunitățile locale și angajați ai Procter & Gamble România, compania care a iniţiat proiectului.

În cadrul acestei cea de-a doua etape a proiectului, peste 2.000 de kg de deșeuri au fost colectate din Buftea, Tunari și Bragadiru, într-o acțiune desfășurată în paralel în cele trei comunitati din apropierea Bucureștiului, la care au participat mai mult de 460 de elevi și voluntari, în data de 18 mai.

“Preocuparea pentru un mediu sustenabil este parte din modul nostru de a face afaceri, de zeci de ani“, spune George Carpov, Company Communication Manager.

Citește și
Cristian Tudor Popescu despre o eventuală anulare a primului tur: „Ar fi o catastrofă și mai mare decât procentajul lui Georgescu”

“Suntem prezenți în casele oamenilor în fiecare zi, prin brandurile noastre, precum Ariel, Lenor și Fairy, însă îmbunătățirea vieții presupune și grija pentru comunitățile în care trăim și lucrăm. În luna ianuarie a acestui an, P&G a anunțat o inițiativă majoră, suntem de fapt mândri că ne aflăm printre fondatori - o alianță a companiilor globale din domeniul produselor din materiale plastice și bunuri de larg consum, care are ca scop găsirea de soluții pentru eliminarea deșeurilor de plastic din mediul înconjurător.”, adaugă George Carpov.

“Misiunea organizației "Act for Tomorrow" este aceea de a promova o cultură a responsabilității civice și sociale în rândul cetățenilor și de a-i educa pentru îmbunătățirea calității vieții într-un mod sustenabil. De aceea ne-am alăturat inițiativei P&G. Echipa noastră a organizat sesiuni de formare pentru cadrele didactice, care apoi au susținut cursuri și le-au prezentat elevilor, într-o manieră creativă, informații despre colectarea și reciclarea deșeurilor. Entuziasmul elevilor și implicarea întregii comunități în colectarea deșeurilor la ziua curățeniei sunt cea mai bună dovadă că, într-adevăr, O Românie Curată Începe de Acasă", declară Andrei Coșuleanu, Președinte Act For Tomorrow.

Campania O Românie Curată Începe de Acasă a fost lansată în 2018 la Urlați, județul Prahova, unde P&G are o fabrică ce reprezintă deja un exemplu pozitiv pe plan local ceea ce privește protecția mediului.

Articol recomandat de sport.ro
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară (27 Octombrie - 22 Decembrie 2024) o campanie de prin care se poate câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari.

(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024
(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024

Într-un moment special din cadrul Galei „110 ani de Olimpism în România”, Toyota România a celebrat excelența sportivilor medaliați la Jocurile Olimpice Paris 2024, oferindu-le câte un automobil Toyota Hybrid, ca recunoaștere a performanțelor lor.

(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie
(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie

Fabrica EGGER din Rădăuți, parte a grupului internațional EGGER, reprezintă un model de referință în România pentru integrarea conceptelor de economie circulară și sustenabilitate în industria prelucrării lemnului.

Recomandări
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT

Curtea Constituţională este aşteptată să decidă joi asupra a două cereri de anulare a primului tur al alegerilor prezidenţiale, depuse de doi competitori electorali, Cristian Terheş şi Sebastian Popescu, clasaţi pe poziţiile 9 şi 12. 

Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el
Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el

După ascensiunea fulminantă, obţinută pe TikTok și cu ajutorul influencerilor, Călin Georgescu a început să-şi piardă o parte dintre susținători.

Reacția TikTok, după acuzațiile privind conturile false: ”Nu am găsit dovezi ale unei Operațiuni de Influență Secretă”
Reacția TikTok, după acuzațiile privind conturile false: ”Nu am găsit dovezi ale unei Operațiuni de Influență Secretă”

TikTok răspunde acuzațiilor despre conturile false care ar fi influențat alegerile prezidențiale în care Călin Georgescu a ieșit pe primul loc în primul tur, afirmând că nu au găsit dovezi concludente.