ePlan. Cum decurge campania de Black Friday 2022 pentru curieri și pentru cei mai mari jucători din retail

×
Codul embed a fost copiat

Reprezentanții din retail și curierat vorbesc în ediția de astăzi a emisiunii ePlan, despre e-commerce, omnichannel, Black Friday și campaniile de sărbători.  

Invitați în emisiunea ePlan prezentată de Andrei Radu sunt Andreea Radu, director de marketing în cadrul Cargus și Raul Filip, director de achiziții la Altex.

Andrei Radu: Voi fiind un curier, care la rândul lui lucrează cu mai multe magazine online, cum se simte Black Friday? Cum se simte anul acesta comparativ cu anii trecuți și cu perioada de dinainte de pandemie?

Andreea Radu, director de marketing Cargus:O parte dintre comercianți au început, deja, Black Friday, prin urmare nu putem spune că am atins apogeul, dar vedem o creștere în volume. Până la urmă, Black Friday reprezintă doar startul cumpărăturilor de final de an. Dacă vorbim de rate de creștere, comparativ de la o lună la alta, versus o perioadă anterioară, observăm o evoluție nu atât de accelerată, deoarece campaniile s-au extins ca durată. Cred că este un an în care vom vedea cât de bine și-a făcut temele fiecare jucător de pe piață și care este experiența completă pe care o pune în joc pentru a valorifica cât mai bine această oportunitate”.

Andrei Radu: Voi ați început deja campania de Black Friday, pe 27 octombrie și durează până pe 23 noiembrie. Cum se văd lucrurile până acum? Ce simțiți comparativ cu alți ani?

Citește și
eplan
CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Raul Filip, director de achiziții la Altex:Campania ține patru săptămâni. Anul acesta am organizat campania în patru valuri săptămânale astfel încât să le oferim clienților o varietate mai mare de produse și de oferte, reduceri în sine. Cumva ne dorim să oferim suficient timp clienților, să se documenteze să aleagă cel mai bun produs și să se bucure cât mai mult de investiția pe care o fac. Anul acesta am văzut cumva o creștere a interesului pentru eveniment, probabil din cauza contextului cel puțin emoțional, mai negativ de anul acesta, unii clienți au amânat decizia de cumpărare pentru un eveniment promoțional de genul Black Friday. E un vârf de vânzări în toată această perioadă. Se vede un interes mai mare pentru experiența din magazin. Cumva cred că ultimii ani și mai ales anul acesta, presiunea emoțională, fie că a fost vorba de restricții, fie că a fost vorba de război, creșteri de costuri, inflație, determină o creștere a nevoie de socializare”.

Acest episod a fost susținut de Cargus.

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”
Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”

Cu o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare, invitatul de astăzi al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei eMag în iunie 2022 pe poziția de Chief Marketing Officer.

CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”
CEO-ul adLemonade, Anabela Luca, invitată la ePlan. „Se cumpără mult mai mult online, consumatorul a devenit mult mai educat”

Anabela Luca, CEO adLemonade și trainer certificat Google, a fost invitată în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.

Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”
Antreprenorul Alex Dona, invitat la ePlan. Un proiect lansat în perioada pandemiei de Covid-19 ”crește spectaculos”

Alex Dona, specialist în comunicare și branding, pasionat de inovare și co-fondator desprevin și winedeals, a fost invitat în emisiunea ePlan, realizată de Andrei Radu.  

Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, despre piața de e-commerce în contextul geopolitic actual
Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, despre piața de e-commerce în contextul geopolitic actual

Un lider al unui serviciu de curierat din România a vorbit, în noua ediție a emisiunii ePlan, despre tendințele de cumpărare în permanentă schimbare în rândul românilor.

Despre mentalitatea deschisă în afaceri cu Cristina Gheorghe, antreprenor educațional: „Este un concept cristalizat”
Despre mentalitatea deschisă în afaceri cu Cristina Gheorghe, antreprenor educațional: „Este un concept cristalizat”

Invitatul de marți în emisunea ePlan este președintele IDP România, director executiv al Liceului „Varlaam Mitropolitul” din Iași, fondatorul asociației SuperTeach, cofondator Rifting România și International Master Trainer în mentalitate deschisă.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.