Gala Premiilor eCommerce ediția a XVI-a și-a desemnat câștigătorii

Gala Premiilor eCommerce

Gala Premiilor eCommerce a ajuns la ediția cu numărul 16 și, ca în fiecare an, a premiat excelența în e-commerce pe plan local.

68 de magazine online s-au înscris anul acesta în Competiția GPeC, iar în data de 2 noiembrie 2021 au fost desemnate câștigătoarele.

Timp de 6 luni, magazinele înscrise în Competiția Magazinelor Online GPeC au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Juriului GPeC format din 32 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.

În data de 2 Noiembrie 2021, în cadrul GPeC SUMMIT, desfășurat exclusiv online, magazinele care au obținut cel mai mare punctaj la categoria la care au participat au fost premiate la Gala Premiilor eCommerce, a cărei gazdă a fost Andi Moisescu. De asemenea, tot atunci au fost acordate și premiile dedicate companiilor și furnizorilor de servicii și soluții E-Commerce pentru inițiative și rezultate notabile în domeniu, în baza votului Comunității GPeC.

WatchShop - Magazinul Anului 2021. RepublicaBIO - cele mai multe premii câștigate la GPeC 2021

Premiile GPeC au fost clasificate pe baza verticalelor de produse comercializate de magazinele online înscrise în Competiție, dar și pe baza grupelor în care au fost încadrate magazinele online în funcție de experiența și tradiția lor în piață, respectiv: Start-Up, Experienced și Professional.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Premiile magazinelor online pe grupe, în funcție de tradiția în piață

Magazinul Anului în E-Commerce 2021: WatchShop.ro

Cel mai bun magazin online la categoria “Experienced”: RepublicaBio.ro

Best Start-Up in E-Commerce: Gravolo.ro

Premiile magazinelor online în funcție de categoria de produse comercializate

Alimentare și Băuturi: Magazin.LaFântâna.ro

Auto, Moto și Utilaje: CauciucuriDirect.ro

Bebeluși, Copii, Jucării și Puericultură: Buy4Baby.ro

Bricolaj, Grădină și Unelte: Marcoser.ro

Cadouri: Gravolo.ro

Ceasuri și Bijuterii: WatchShop.ro

Farmacie: Pfarma.ro

Fashion: Meia.ro

Health & Beauty: XpertBeauty.ro

Hobby, Timp liber și Divertisment: CusutșiBrodat.ro

Home & Deco: Somnart.ro

IT&C, Electronice și Electrocasnice: Atu Tech

Produse Organice, Naturale și BIO: RepublicaBio.ro

Supermarket, Mall, Marketplace: Doraly.ro

Premiile magazinelor online pentru criterii specifice

Voice of the Customer Award (în funcție de scorul acordat de clienții magazinelor nominalizate în platforma feedback.trusted.ro): RepublicaBio.ro

Best Content & Social Media Presence in E-Commerce: Marcoser.ro

Best Mobile Presence in E-Commerce: Zodiacool.ro

Best E-Mail Marketing Communication: Gravolo.ro

Premiul pentru vânzări de calitate ale unui seller eMAG Marketplace din Competiția GPeC: RepublicaBio.ro

Premiile acordate în baza votului Comunității GPeC pentru calitatea serviciilor

Cea mai bună companie de Curierat: FAN Courier

Cele mai bune servicii de Curierat Cross-Border: DHL

Premiul Google ”Made For Youtube”: Lensa.ro pentru campania ”Te vezi bine de 8 ani” (jurizat în baza criteriilor Google care urmăresc calitatea conținutului și eficiența campaniilor video).

Cea mai bună resursă educațională pentru E-Commerce: Academia Gomag

Partenerii care au dus magazinele online către succes

Împreună cu magazinele online desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce 2021, au fost apreciate și meritele Platformelor E-Commerce și ale Agențiilor de Digital care au lucrat împreună cu magazinele câștigătoare:

● Platforme și Agenții de Dezvoltare E-Commerce: BunnyShell, CodeForge, Datagram, DataHost, Evonomix, FYB Romania, Gomag, Incognito Concept, Innoship, Lider IT, Netlogiq, While1, ZITEC.

● Agenții de Digital Marketing: 2Performant, AdMarks, Artvertising, DWF, Fokus Digital Services, Fractal New Media, iAgency, Idealize, Inma Duarte, Kooperativa 2.0, MaxDigital, MoLoSo Limitless Agency, MTH Digital, Optimized, SEOproject, The Pharmacy, WebDigital, Web Ventures.

Despre eveniment

Gala Premiilor eCommerce 2021 s-a desfășurat în cadrul GPeC SUMMIT, ediția de 16 ani. Evenimentul a avut loc în zilele de 1 și 2 noiembrie și a reunit peste 30 de speakeri de top români și internaționali care au furnizat un total de peste 50 de ore de conținut practic pentru toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing.

În prima zi de GPeC SUMMIT s-au desfășurat 5 cursuri intensive de Online Marketing, SEO, Google Analytics, User Experience și Strategie de Social Media. Acestea au avut o durată de 8 ore fiecare și au fost susținute de unii dintre cei mai apreciați experți din domeniu.

Conferința GPeC SUMMIT a avut loc pe 2 noiembrie, a doua zi, și a reunit pe scena virtuală peste 30 de speakeri, 3 dintre cei internaționali vorbind în premieră pentru publicul din România.

GPeC 2021 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Supported by: Google

Silver Partner: Retargeting

Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments

Eveniment susținut de: Banca Transilvania, Canopy, CoraDebonaire, DHL, DWF, eMAG Marketplace, Five Elements Digital, Frisbo, Gebrüder Weiss, GTS Telecom, MOLOSO, Oney, Packeta, Plăți Online, Postis, Poșta Panduri, RTB House, Sameday, SEPHORA, Simplify

Partener Media Principal: PRO TV PLUS

Radioul Oficial: Kiss FM

Hosting Oficial: Hosterion

Wine served by: Domeniul Bogdan

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Mesajele primite de români pe Facebook și Instagram. Anunțul făcut de compania „Meta”. „Ai dreptul de a obiecta”
Mesajele primite de români pe Facebook și Instagram. Anunțul făcut de compania „Meta”. „Ai dreptul de a obiecta”

Utilizatorii români de Facebook și Instagram au început să primească mesaje prin care sunt anunțați că „Meta'', compania mamă, va folosi conținutul postat de ei pentru a îmbunătăți inteligența artificială.  

Jocurile video dezvoltate de tinerii români care încurajează generația Z să voteze pot fi jucate acum pe telefoanele mobile
Jocurile video dezvoltate de tinerii români care încurajează generația Z să voteze pot fi jucate acum pe telefoanele mobile

Avem câteva jocuri interesante, dezvoltate de elevi și studenți, gândite să încurajeze tinerii să iasă la vot.

iLikeIT. Cum să ne protejăm informațiile de pe platformele de socializare în fața noului val de sisteme AI
iLikeIT. Cum să ne protejăm informațiile de pe platformele de socializare în fața noului val de sisteme AI

Utilizatorii rețelelor de socializare trebuie să justifice de ce nu vor ca datele lor să fie folosite pentru dezvoltarea serviciilor de inteligență artificială.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.