(P) Cognition lansează „Clubul de Loialitate”, un instrument de marketing dedicat clienților business și start-up-urilor

cognition

Agenția de digital Cognition, parte a grupului Godmother, lansează tool-ul de marketing „Club de Loialitate”, un instrument flexibil, menit să îmbunătățească și să crească considerabil afacerile clienților săi, indiferent de industria în care activează.

 

Produsul marca Cognition vine în întâmpinarea nevoilor marketerilor ce se confruntă cu dilema inversării dinamicii uzuale de investiții media (prevalența mecanismelor de loializare asupra celor de achiziție), în contextul în care costul câștigării de consumatori noi este acum aproape triplu comparativ cu cel al retenției celor existenți și dublu față de cel al creșterii veniturilor prin activări de tip upsell sau cross-sell.

Prin implementarea unui Club de Loialitate dezvoltăm o strategie de marketing sustenabilă, care consolidează legătura între brand și consumator pe termen lung, obținând totodată rezultate remarcabile în timp scurt.Cu un nivel ridicat de flexibilitate și customizare, acest instrument dedicat oferă eficiență și tactici construite pe specificul și nevoile oricărei industrii sau business. Oferim astfel o abordare scalabilă și integrată a tuturor palierelor de dezvoltare comercială, contribuind la îndeplinirea obiectivelor clienților noștri” a declarat Claudia Archip, Managing Partner Cognition.

Ce avantaje au brandurile care optează pentru un Club de Loialitate?

Loializareamarchează începutul unui traseu pe care consumatorul îl parcurge alături de brand, oferind multiple avantaje competitive:

Citește și
Pathways Software Solutions
(P) Un startup dezvoltat prin fonduri europene intră pe piața medtech din România!
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

1. CONVINGE consumatorii să considere achiziționarea unor categorii de articole cu preț mai ridicat, îmbunătățit sau varianta premium;

2. ÎNCURAJEAZĂ clienții să achiziționeze produse sau servicii complementare;  

3. MOTIVEAZĂ efectuarea de achiziții mai consistente de articole specifice, sau încercarea produselor nou lansate;

4. MENȚINE clienții într-un mediu personalizat și relaxat, generând interes și curiozitate pentru noi informații din partea brandului;

5. CONSTRUIEȘTE o legătură de lungă durată, oferindu-le consumatorilor atenție și confort, sporind astfel încrederea și afilierea față de brand, reducând totodată rata de abandon.

Cum se construiește relația de loializare între brand și consumator?

Relația de loializare între brand și consumator este un proces de durată, în care e necesar ca brandul să înțeleagă importanța și relevanța unei astfel de legături, capabile să genereze venituri semnificative prin investiții reduse. 

 În demersul nostru de a construi un Loyalty Club, am identificat mecanismele care sudează legătura de loialitate între consumator și brand. Un brand, pentru a fi constant în mintea consumatorului, are nevoie să comunice, să creeze o rețea de dialog și interacțiune prin care să formeze o comunitate solidă de oameni care au aceeași viziune și care împărtășesc aceleași valori. După cum bine știm, brandurile cu o identitate bine definită, care au valori relevante și care au transmis mereu un mesaj unitar, comunicând 1 la 1 cu consumatorii lor, au reușit să se mențină relevante în piață. 

Loializarea consumatorilor într-un mod inovator este un aspect care marchează diferențierea într-un mediu competitiv, atrăgând după sine avantaje durabile în călătoria pe care consumatorul o parcurge alături de brandul său. Consumatorul pune accent pe relația cu brandul ca și în relațiile pe care le dezvoltă în viața personală, relații caracterizate prin autenticitate, comunicare directă și avantaje bilaterale. 

Prin tacticile implementate, Clubul nostru de Loialitate centrează și poziționează într-un mod unic consumatorul. Printr-un sistem personalizat, oferim instrumentele necesare construirii unei relații bazate pe informare, încurajare, recompensare, consiliere și sentimentul reciproc că brandul este alături de consumator, că îi ascultă nevoile și îi oferă o experiență valoroasă.

Unul din Cluburile de Loialitate dezvoltate și implementate deja cu succes de către Cognition este Club MEȘTERRO. În proiectul desfășurat în colaborare cu FERRO am dezvoltat o platformă digitală dedicată super-instalatorilor. În cadrul platformei, am creat mecanisme strategice eficiente prin care aceștia pot acumula puncte de loialitate, au parte de consultanță de specialitate, traininguri și atestate profesionale, dar și acces la promoții și oferte speciale, precum și posibilitatea de a achiziționa, în baza punctelor acumulate, o gamă largă de produse comercializate prin platforma eMag.

De asemenea, membrii Clubului MEȘTERRO pot avea acces prioritar la promoții și activări dedicate, pot evalua produsele sau pot consulta feedback-ul altor specialiști. Ne-am propus ca prin implementarea Clubului MEȘTERRO să susținem activ și business-ul membrilor, oferindu-le acestora modalități de autopromovare gratuită și accesul la o bază de date relevantă de clienți FERRO.

Nu în ultimul rând, clubul MEȘTERRO se adresează și clienților direcți, consumatorilor, care pot găsi prin intermediul platformei un specialist FERRO autorizat, beneficiind totodată de tombole și campanii promoționale periodice.

Care este costul unui Club de Loialitate?

La Cognition, costul de dezvoltare personalizată a unei astfel de platforme începe de la 6.000 de Euro.

Am dezvoltat o ofertă extrem de competitivă, în baza expertizei solide pe care o deținem și a multiplelor mecanici de automatizare ce permit livrarea produsului final într-un timp scurt și cu un buget accesibil oricărui client. 

Despre Cognition

Suntem pasionați de definirea strategiilor de comunicare digitală bazate pe înțelegerea profundă a consumatorilor și conectarea lor cu brandurile. Nu gândim proiecte punctual, ci ne propunem ca de fiecare dată să oferim soluții integrate de dezvoltare pe termen lung, pentru a contribui la creșterea sustenabilă a brandurilor.

Combinăm insight-uri, expertiză și tehnologii de ultimă oră pentru a oferi clienților noștri orice tip de soluții digitale. Și ne bazăm în acest proces pe echipa noastră de experți, dar și pe tool-uri specializate și surse de know-how acreditate în domeniul neuromarketingului.

Cognition este agenția de digital a grupului Godmother și singura agenție românească parte a Neuromarketing Science & Business Association. 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
Bill Gates investește 11 milioane de euro pentru a
Bill Gates investește 11 milioane de euro pentru a "combate flatulențele de vacă" prin intermediul unui startup australian

Miliardarul Bill Gates a declarat război deschis în ceea ce privește gazul metan emis prin râgâitul și prin flatulențele vacilor, care ar distruge stratul de ozon.

(P) Un startup dezvoltat prin fonduri europene intră pe piața medtech din România!
(P) Un startup dezvoltat prin fonduri europene intră pe piața medtech din România!

Pathways Software Solutions, un startup de IT creat la începutul anului 2021, intră pe piața aplicațiilor medicale cu soluția ATOMIX CLOUD PACS.

iLikeIT. Soluția propusă de un startup pentru victimele accidentelor ori dezastrelor naturale
iLikeIT. Soluția propusă de un startup pentru victimele accidentelor ori dezastrelor naturale

Tot istoricul medical disponibil la doar o scanare a unei brățări ori unui card. Este soluția propusă de un startup pentru victimele accidentelor ori dezastrelor naturale.

A fost lansat primul test de sarcină bazat pe salivă din lume. Când vor începe vânzările
A fost lansat primul test de sarcină bazat pe salivă din lume. Când vor începe vânzările

Salignostics, un startup israelian din Ierusalim, a lansat primul test de sarcină bazat pe salivă din lume, afirmând că această metodă ieftină, rapidă şi noninvazivă de a depista sarcina oferă rezultate precise în câteva minute.

Start-up-urile românești atrag tot mai mulți investitori străini. Finanțări record în prima jumătate a anului
Start-up-urile românești atrag tot mai mulți investitori străini. Finanțări record în prima jumătate a anului

Startup-urile românești se dezvoltă și atrag tot mai mulți investitori străini. Unele au reușit să obțînă finanțări record în primele 6 luni ale anului, de peste 80 de milioane de euro.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.