Haos la granița de vest. Șoferii au a;teptat mai bine de 2 ore pentru formalitățile de la frontieră

×
Codul embed a fost copiat

Granița de vest a fost aglomerată din nou în noaptea de joi spre vineri.

Traficul a crescut pentru autoturisme pe sensul de ieșire din țară, iar la un moment dat oamenii au așteptat mai bine de două ore pentru formalitățile de la frontieră. Cel mai aglomerat a fost Punctul de Trecere de la Nădlac II, unde coada de mașini a depășit un kilometru.

După zeci de minute de așteptare, unii șoferi au cedat nervos. Spun ca au înaintat doar câteva sute de metri într-o oră.

Șofer: ”Ne este mai ușor pe aici, avem acces la autostradă, dar dacă știam mai bine ocoleam 300 de kilometri, decât să stau aici trei ore. Când am venit în țară am stat 12 ore și tot așa.”

Șofer: ”Am făcut 600 de metri în două ore și așteptăm. Cred că mai așteptăm o oră. Nu știu din ce cauză, probabil sistemul prost, altceva ce să zic.”

Citește și
Ambulanta
Trei persoane au decedat într-un accident pe A1, în apropiere de Nădlac
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Șofer: ”Am zis să trecem pe aici. Nu știam că este așa de aglomerat. Dacă știam alegeam alt punct de frontieră. Cam de o oră aștept și cred că mai stăm două, trei ore, nu știu din ce cauză. Sărbătorile s-au terminat, probabil oamenii pleacă înapoi la muncă.”

Cinci artere au fost deschise joi seară pentru autoturisme și două pentru autocare, însă tot s-au format cozi. Potrivit unor surse, o cauză a timpilor mari de așteptare ar fi personalul insuficient al polițiștilor de frontieră maghiari, dar si viteza mică a sistemului informatic din țara vecină.

Însă nu există o reacție oficială în acest sens.

Mulți dintre cei care au stat la coadă pentru ieșirea din țară merg să muncească în străinătate.

Femeie care așteaptă la coadă: ”Plecăm în Spania la muncă, la agricultură, la plantat, la căpșuni. Nu avem cu ce trăi în România. S-a terminat concediul, că ieri a fost o lună de când am venit din Spania, că am venit în România, am cheltuit banii și acum trebuie să merg iar.”

Aproape 5.000 de persoane au ieșit din țară în ultimele 24 de ore doar pe la Punctul de Frontieră Nădlac II și alte aproape 2.000, pe la Nădlac I.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
UPDATE. Alarmă falsă cu bombă în Vama Giurgiu. Trupele SRI s-au deplasat la fața locului

A fost alertă cu bombă în Vama Giurgiu, după ce o valiză suspectă a fost raporată lângă stația de taxare, pe sensul de ieșire din țară.

Trei persoane au decedat într-un accident pe A1, în apropiere de Nădlac

Scene cumplite sămbătă dimineață pe autostrada A1, în apropiere de vama Nădlac 2. Trei persoane au murit și alta a fost rănită, după ce mașina în care se aflau a intrat sub remorca unui TIR.

Aglomerație la vămi. Românii se întorc în străinătate, după ce au petrecut sărbătorile acasă

Vămile din vestul tării au fost vineri arhipline. Peste zece mii de romani, care și-au petrecut sărbătorile aici, au ieșit din țără în ultimele 24 de ore, doar prin punctele de frontieră de la Nădlac.

Un ofițer DGA s-a angajat ca șofer de TIR timp de câteva luni pentru a dovedi corupția din vama Borș

Un ofițer al DGA a lucrat sub acoperire mai multe luni ca angajat al unei firme de TIR-uri pentru a dovedi că mai mulți polițiști de frontieră de la Borș luau mită.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.