(P) S-au pus în vânzare biletele la Romanian Agri Trade Summit, primul Eveniment de Agri Trade a României

trade

București, 10 ianuarie 2023 – Biletul de participare la Romanian Agri Trade Summit asigură accesul la sesiunile de conferință, zona de expoziție.

Biletul mai asigură și posibilitatea de programare de întâlniri de business 1 la 1 cu factorii de decizie de la companiile de top prezente la eveniment.

Prețul unui bilet de participare la evenimentul de o zi este de 150 euro, iar pentru fermierii din România se aplică un discount considerabil, biletele putând fi achiziționate prin intermediul asociațiilor locale de fermieri la doar 150 lei.

În perioada de pre-sale, au fost rezervate aproape 100 de bilete de participare la eveniment, de către companii locale și internaționale care urmează să participe, inclusiv ca expozanți, în cadrul conferinței. Lista completă a expozanților va fi disponibilă în curând pe site-ul oficial Romanian Agri Trade Summit.

Romanian Agri Trade Summit are loc în data de 22 februarie 2023 la NORD Events Center by Globalworth din București și va reuni Vestul și Estul, Nordul și Sudul Europei și țările aflate în bazinul Mării Negre. Nume răsunătoare din Agribusiness-ul internațional vin la București pentru o întâlnire directă între fermieri, firme de trading, de distribuție, de procesare, de logistică – tot spectrul de agribusiness de top din Europa. Gazda evenimentului va fi Cezar Gheorghe - Analist, Expert în comerțul cu cereale, renumit și apreciat atât pe plan local cât și internațional.

Citește și
(P) Cum recunoști o pereche originală de cizme UGG
(P) Cum recunoști o pereche originală de cizme UGG
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Romanian Agri Trade Summit este prin excelență evenimentul de Agri Trade al României, confirmând poziția geostrategică a țării noastre, poziționată drept cea mai predictibilă și sustenabilă Origine regională din această industrie. În plus, acest eveniment subliniază rolul fundamental al Fermierilor Români și va oferi cadrul propice pentru reconfirmarea și recalibrarea colaborărilor dintre Fermierii Români și principalii Cumpărători atât pe plan intern cât și internațional. Anunțul organizării Romanian Agri Trade Summit a fost primit cu mult entuziasm atât de asociațiile de fermieri cât și de jucători de top din domeniile de trading, distribuție, procesare și logistică din România și din Europa, mulți dintre aceștia alăturându-se deja demersului nostru în calitate de parteneri sau expozanți iar lista lor continuă să crească” a declarat Cezar Gheorghe, AgriColumn.

Romanian Agri Trade Summit va pune în dezbatere teme actuale stringente pentru Agribusiness în cadrul panelurilor și sesiunilor de prezentare, care vor crea cadrul propice unui dialog complex între analiști de renume, autorități și jucători majori din piața agricolă locală și internațională. Panelurile dedicate Logisticii, Trading-ului de mărfuri și Procesării la nivel intern vor viza felul în care se poate coagula interesul comun și vor ocaziona discuții aplicate între reprezentanții principalilor jucători din domeniu și participanții din sală.

Agenda completă a evenimentului va fi detaliată în curând și va putea fi consultată pe site-ul dedicat Romanian Agri Trade Summit.

Romanian Agri Trade Summit este organizat de AgriColumn și Godmother și propune un model inedit de eveniment în industrie, combinând în aceeași zi sesiuni de paneluri de discuții pe teme de impact în Agribusiness cu o secțiune extinsă de expoziție și zone dedicate pentru discuții de business 1 la 1.

Primei ediții Romanian Agri Trade Summit i s-au alăturat deja, în calitate de parteneri, Corteva Agriscience™ (Gold), Boromir (Silver), COMVEX (Silver), East Grain (Silver) și Expur (Silver), precum și trei din „companiile ABCD”, liderii tradingului de cereale la nivel mondial: ADM (Silver), Bunge (Silver) și Cargill (Silver).

Evenimentul este sprijinit în calitate de parteneri media de către: Gazeta de Agricultură, Revista Fermierului, România Agricolă, Business Press Agricol, Cotidianul Agricol, 9am.ro, Wall-Street.ro, retail.ro și New Money, precum și de mediaTRUST în calitate de partener de monitorizare.

Biletele de participare la Romanian Agri Trade Summits-au pus în vânzare și pot fi achiziționate prin intermediul site-ului dedicat https://agritradesummit.ro/bilete/ iar biletele achiziționate prin intermediul asociațiilor de fermieri beneficiază de un preț special cu discount. Site-ul Romanian Agri Trade Summit include de asemenea și un formular de contact pentru companiile care doresc mai multe detalii sau doresc să se alăture evenimentului în calitate de expozanți sau parteneri.

Despre AgriColumn

AGRIColumn este un furnizor de servicii complexe și complete în Romania și în țările riverane Dunării, iar raportul de piață AGRIColumn este o inițiativă unică în Agribusiness-ul românesc. Prin numerele publicate săptămânal analizăm piața la nivel local, regional și global pentru principalele mărfuri (grâu, porumb, semințe de floarea-soarelui, semințe de rapiță, boabe de soia etc.), facem previziuni pe termen mediu și scurt și oferim informații în exclusivitate despre statusul real al pieței din România.

Raportul AGRIColumn este folosit ca instrument de lucru de companii din România, Serbia, Ungaria, Bulgaria și Turcia și utilizat ca mediu de informare corectă de către Guvernul României, instituția Prezidențială și de către Ministerul Agriculturii. În plus, AGRIColumn este citat adesea de către Reuters, Bloomberg, Financial Times, iar cifrele sale sunt confirmate prin rapoartele USDA.

AGRIColumn este generator de soluții în Fermele din România, un mediu educativ ce transfera know-how către entități juridice prin programe complexe de instruire în Agribusiness și un generator de procese de învățare pentru noile generații de fermieri în cadrul programelor Tineri Lideri in Agricultura și Antreprenor 4.0,  susținute de către Clubul Fermierilor Români.

Despre Godmother

We are brand experience artisans

Godmother înseamnă pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiențe de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde între brand și consumator. Ne propunem să inspirăm audiențele prin campanii (evenimente, activări in-store sau digitale) care oferă valoare, sunt relevante și de impact atât pentru consumator cât și pentru brand.

Godmother este o agenție de publicitate cu 24 de ani de experiență, peste 1000 de evenimente implementate și o echipă de profesioniști seniori pentru care implementarea impecabilă, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul.

Godmother are o experiență relevantă în domeniul Agribusiness, atât din perspectiva organizării de evenimente și de campanii de comunicare pentru jucători de top din domeniul agriculturii, cât și în calitate de organizator de evenimente dedicate industriei, cel mai recent dintre acestea fiind VirtualAgro, cel mai mare târg virtual de agricultură din România, care a avut loc la finalul lunii mai 2021.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) La Telekom Mobile, Cât vezi, atât plătești, cu o singură condiție: NELIMITAT se referă doar la beneficii, nu și la preț
(P) La Telekom Mobile, Cât vezi, atât plătești, cu o singură condiție: NELIMITAT se referă doar la beneficii, nu și la preț

A venit vara si clientii noilor abonamente „NELIMITAT” de la Telekom Mobile pot face planuri pentru a se bucura de comunicare si libertate fara limite in vacanta, fara grija roamingului cand calatoresc.

(P) Cum recunoști o pereche originală de cizme UGG
(P) Cum recunoști o pereche originală de cizme UGG

Cizmele UGG au devenit vedetele sezonului rece în ultimii ani, asta pentru că oferă protecție și căldură sporită picioarelor chiar și la cele mai joase temperaturi.

(P) Electrocasnice pentru casă și bucătărie de la Morphy Richards, de acum disponibile și în România
(P) Electrocasnice pentru casă și bucătărie de la Morphy Richards, de acum disponibile și în România

Morphy Richards, brandul internațional de electrocasnice pentru casă și bucătărie din Marea Britanie, a anunțat astăzi lansarea pe piața din România. Momentul marchează, totodată, și expansiunea brandului în Europa de Est.

(P) 3 ținute în care să integrezi cu succes o pereche de ghete damă
(P) 3 ținute în care să integrezi cu succes o pereche de ghete damă

Te-ai gândit la ținutele pe care urmează să le porți în acest sezon? Nu este deloc dificil să te îmbraci la modă, însă poate fi complicat să alcătuiești o ținută de iarnă care să cuprindă și încălțămintea ideală.

(P) Ce se întâmplă dacă nu reînnoiești la timp serviciul de găzduire domeniu?
(P) Ce se întâmplă dacă nu reînnoiești la timp serviciul de găzduire domeniu?

Dacă deții un site, cu siguranță știi deja că alegerea domeniului reprezintă unul dintre cei mai importanți pași în lansarea oricărui website.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.