(P) Rezoluțiile Google pentru 2021

(P) Rezoluțiile Google pentru 2021
google

Anul 2020 a fost unul al luptei pentru supraviețuire în toate domeniile de activitate, iar bătălia va continua și în 2021, ca urmare a efectelor deja instalate ale pandemiei.

Până și Google a înregistrat prima scădere a veniturilor din publicitate din cauza COVID-19. Rămâne totuși al patrulea cel mai valoros brand din lume, conform raportului lansat recent de Interbrand Best Global Brands 2020.

Deși compania americană este vizată oficial de un proces antitrust, deschis de Departamentul de Justiție, fiind acuzată de poziție dominantă și de sufocarea rivalilor, specialiștii estimează că, în 2021, va reveni în forță. Iată la ce ne-am putea aștepta din partea Google.

În 2021, specialiștii estimează că 80% din sursele de venit ale Google se vor axa pe publicitatea online, în condițiile în care compania americană va continua să investească în noi metode de advertising.

Adaptabilitatea și viteza de reacție pentru îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorului sunt atuuri ale Google greu de combătut de orice companie. Nu degeaba webmasterii sunt mereu în gardă în ceea ce privește optimizarea motoarelor de căutare.

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

„Anual, Google își schimbă algoritmul de sute de ori. Unele modificări sunt insesizabile, alte sunt majore. În 2021, o atenție deosebită trebuie acordată, printre altele, securității website-urilor, activării și actualizării contului Google My Business. Importante sunt și optimizările pentru mobil, căutare vocală, Core Web Vitals (n.r. - indici privind experienta paginii, viteza de încărcare, niveluri de interactivitate si stabilitate) și pentru îmbunătățirea E.A.T (n.r. - Expertiză, Autoritate, Încredere )”, explică Christian Lupașcu, fondatorul agenției r2.ro.

Google sprijină business-urile locale

Anul 2020 a demonstrat cât de importante sunt companiile locale pentru Google, prin rapiditatea cu care a lansat serviciile menite să ajute business-urile să rămână în picioare în perioada pandemiei. Și în 2021, căutarea locală va reprezenta o prioritate pentru Google, căci peste 80% din căutările online sunt destinate companiilor locale.

„În 2020, Google a facilitat o mai bună gestionare a contului My Business pentru companii, iar în 2021, Google My Business ar trebui privit ca o platformă online puternică, care trebuie actualizată constant”, adaugă Christian Lupașcu.

Statisticile arată deja această tendință: peste jumătate dintre userii care efectuează căutări locale de pe telefonul mobil și 34% dintre userii care folosesc tableta/computerul pentru interogări online vizitează un magazin în decurs de o zi de la efectuarea unei căutări locale.

Mobile-First Index

Din martie 2021, Google va indexa mai întâi varianta mobilă a site-urilor. Acest lucru înseamnă că, în lipsa optimizării pentru mobile, poziția în clasamentul motoarelor de căutare va fi afectată.

„Asigurați-vă că site-ul se încarcă rapid pe mobil, deoarece clienții doresc rezultate rapide. Pentru fiecare 0.1 secunde în plus la timpul de încărcare, rata de conversie a unui site scade cu 7%. În plus, Google penalizează site-urile a căror viteză de încărcare este lentă și creează o experiență neplăcută userilor”, afirmă Christian Lupașcu.

Utilizatorul este regele

2021 va fi anul în care experiența oferită utilizatorilor va domina criteriile de clasare Google. Interesul pe care îl manifestă vizitatorii – „user intent” – vizavi de un anumit website este influențată în mod direct de calitatea conținutului.

Astfel, în situația în care userul rămâne pe pagină pentru a vizualiza tot conținutul, scopul a fost atins. Atunci când userii părăsesc pagina, fără a vizualiza conținutul sau fără a realiza conversii, contentul trebuie remediat.

Înțelegerea interacțiunii utilizatorului cu site-ul, apoi modificarea acestui comportament, prin teste A/B pentru a asigura conversia sunt absolut necesare.

Conversation Rare Optimization sau CRO are o importanță vitală pentru ranking, pe lângă tehnicile tradiționale de SEO, gen crearea de link-uri și content marketing.

“SEO este un proces continuu, care presupune corelarea și analizarea tuturor datelor furnizate de către utilizatori și motoarele de căutare. Pe lângă acest prim pas care oferă un punct de plecare pentru remedierea erorilor, agențiile de marketing digital oferă servicii complete care economisesc resurse de timp și de bani: de la adaptare mobile, la link-building, creare de conținut, urmărirea și analiza traficului și percepției imaginii brandului pe rețele de socializare”, conchide fondatorul r2.ro.

Căutarea vocală, de avut în vedere

Peste 25% din toate interogările de pe Google sunt căutări vocale. În 2021, căutarea vocală va fi în creștere, deoarece mai multe persoane folosesc dispozitivele mobile.

În plus, 77% din căutarile de pe mobile au loc acasă sau la birou. Pentru a optimiza căutarea vocală, specialiștii recomandă folosirea cuvintelor-cheie long-tail, ținând cont de aspectul conversațional al interogarilor.

De exemplu, „Când își actualizează Google algoritmul”, în loc de „algoritm Google”.

 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!

Într-o lume în care energia verde devine din ce în ce mai importantă, sistemele fotovoltaice câștigă popularitate datorită beneficiilor lor ecologice și economice.

(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu
(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu

Suntem deosebit de onorați de a fi alături de regizorul Tudor Giurgiu și de echipa sa, la prezentarea filmului NASTY la cea de-a 77-a ediție a prestigiosului Festival Internațional de Film de la Cannes.

(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo
(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo

Potrivit Uniunii Europene, unul din șase decese din România este cauzat de afecțiuni oncologice. Deși incidența locală a cancerului este sub media UE, mortalitatea este cu 7% peste medie, cu o tendință de creștere constantă în ultimii 10 ani.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.