(P) Advertorialul – cea mai eficientă și de succes cale de a face publicitate

advertorial

Dacă faci PR (online), cu siguranță ai auzit de termenul advertorial, care este un amestec de text editorial și reclamă. Reclamele publicitare sunt din ce în ce mai folosite nu numai în tipărire, ci și în lumea online.

Ce este un advertorial?

Termenul advertorial este alcătuit din cele două cuvinte reclamă și editorial. Advertorialele nu trebuie în niciun caz echivalate cu reportajele de presă, motiv pentru care este necesară o separare clară a celor două tipuri de conținut. O privire asupra legii presei și a liniilor directoare ale motoarelor de căutare binecunoscute ajută.

Scopul este de a câștiga atenția și de a construi încredere cu aceste advertoriale. Acest lucru generează perspective și clienți potențiali. Pentru a răspândi mesajul de marketing într-un mediu familiar, este, de asemenea, logic să publicați reclame pe site-uri web vizitate frecvent și binecunoscute.

Utilizarea și beneficiile advertorialelor:
• Introducerea de noi produse ale unei companii
• Campanii de marketing speciale, direcționate
• Transmiterea de informații cu factor de divertisment
• Intermediere și distribuție de mărci, produse și servicii

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Advertorialelor sunt ideale pentru a atrage atenția asupra produselor nou lansate sau pentru a realiza campanii de marketing direcționate. Amestecul de text editorial și reclame este de asemenea folosit din ce în ce mai mult online și oferă avantajul față de reclamele clasice că sunt percepute ca fiind mai puțin sau deloc deranjante.

De-a lungul anilor, publicitatea clasică a căpătat o reputație care este uneori conotată negativ. Mulți utilizatori sunt iritați de ferestrele pop-up constante care perturbă fluxul de informații pe Internet. Potrivit unui sondaj, 64% dintre utilizatori au evaluat ferestrele pop-up drept „enervante”. Generațiile tinere ignoră chiar acest tip de publicitate și nu o mai observă cu adevărat. Aceasta este însoțită de o eficiență în scădere a măsurii de publicitate.

Aici intervine advertorialul. Spre deosebire de publicitatea clasică, fluxul de informații nu este întrerupt. Drept urmare, mulți cititori găsesc advertoriale interesante și chiar utile. În plus, inspiră mai multă încredere datorită prezentării preponderent științifice.

Avantajele unui blog publicitar

După cum s-a descris deja, un advertorial este pregătit ca și conținut editorial. Prin plasarea de advertoriale pe bloguri, se poate vorbi și de publicitate în mediul obișnuit în acest caz. Multe bloguri au o comunitate mare și loială de cititori care au încredere în blogger și în opinia sa și acordă multă atenție tuturor postărilor. Bloggerii sunt luați în serios de către cititorii lor, așa că este, de asemenea, important ca advertorialul blogului să se potrivească tematic blogului și să fie autentic.

Pentru a face reclamele mai atractive din punct de vedere vizual, imaginile și videoclipurile sunt de asemenea folosite pentru a susține prezentarea produsului și pentru a crește interesul utilizatorilor. Acest suport vizual poate oferi adesea și valoare adăugată pentru cititor și poate trezi un interes real. Advertorialele pe blog au, de asemenea, în multe cazuri mai mult succes decât alte forme de publicitate, cum ar fi reclamele pe bannere.

Cum se crează advertoriale de succes

Succesul unui advertorial depinde de calitatea conținutului și de direcționare. Dacă blogul nu oferă nicio valoare adăugată pentru cititor în ceea ce privește conținutul, de exemplu, nu este interesant sau distractiv, atunci va fi citit rar și cititorii vor renunța să mai verifice noile informații. Același lucru este valabil și pentru direcționare, dacă advertorialul nu se potrivește tematic blogului, cu siguranță nu va ajunge la grupul țintă potrivit și, prin urmare, va primi puțină atenție sau chiar deloc.

Advertorialele pe blog sunt un instrument bun pentru a ajunge la grupul țintă pe termen lung și, cu siguranță, o modalitate mai bună decât bannerele publicitare sau ferestrele pop-up. Cu toate acestea, îndrumările legale trebuie respectate și în cazul materialelor publicitare pe blog: Deoarece materialele publicitare pe blog sunt reclame, este foarte important să le etichetați și pe acestea. În plus, companiile ar trebui să selecteze blogurile cu subiecte potrivite cu foarte multă conștiință și să nu își răspândească sporadic mesajul pe internet.

Articol recomandat de sport.ro
Galerie de lux în finala Champions League! Partenerele starurilor de la Real Madrid și Borussia Dortmund, prezente pe Wembley
Galerie de lux în finala Champions League! Partenerele starurilor de la Real Madrid și Borussia Dortmund, prezente pe Wembley

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!
(P) Rolul unui invertor Huawei SUN2000 5KTL L1 într-un sistem fotovoltaic!

Într-o lume în care energia verde devine din ce în ce mai importantă, sistemele fotovoltaice câștigă popularitate datorită beneficiilor lor ecologice și economice.

(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu
(P) Vinul Jidvei susține arta românească la un eveniment cinematografic de prestigiu

Suntem deosebit de onorați de a fi alături de regizorul Tudor Giurgiu și de echipa sa, la prezentarea filmului NASTY la cea de-a 77-a ediție a prestigiosului Festival Internațional de Film de la Cannes.

(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo
(P) Drumul către noi standarde naționale de calitate pentru îngrijirea oncologică la Romanian Healthcare Conference & Expo

Potrivit Uniunii Europene, unul din șase decese din România este cauzat de afecțiuni oncologice. Deși incidența locală a cancerului este sub media UE, mortalitatea este cu 7% peste medie, cu o tendință de creștere constantă în ultimii 10 ani.

Recomandări
Tinerele românce luate de ape în Italia au fost găsite decedate. Nu se știe nimic despre băiatul care le însoțea
Tinerele românce luate de ape în Italia au fost găsite decedate. Nu se știe nimic despre băiatul care le însoțea

Trupurile neînsuflețite a doi dintre cei trei tineri români care au dispărut în apele râului Natisone după ce, vineri, au fost luaţi de ape sub podul Romano din Orsaria di Premariacco (Udine).  

Scandal electoral și bătăi de stradă la Belciugatele. Echipa PSD s-a confruntat dur cu cea a PNL. Poliția a intervenit
Scandal electoral și bătăi de stradă la Belciugatele. Echipa PSD s-a confruntat dur cu cea a PNL. Poliția a intervenit

Primarul și viceprimarul PSD din comuna Belciugatele au fost implicați într-un scandal electoral care s-a lăsat cu intervenția Poliției și a Ambulanței.

ÎPS Teodosie și-a exprimat public părerea despre donarea de organe. Pe care dintre acestea „nu este moral să le dăm”
ÎPS Teodosie și-a exprimat public părerea despre donarea de organe. Pe care dintre acestea „nu este moral să le dăm”

Arhiepiscopul Tomisului, ÎPS Teodosie, şi-a exprimat public opinia despre donarea de organe, întrebat despre acest subiect în emisiunea la care participă cu regularitate, la un post de radio.