Timisorenii vin cu propuneri pentru promovarea orasului. Iata cele mai interesante idei
Un festival anual al premierelor sau carti de joc pe care sa fie imprimate simbolurile celor mai importante premiere timisorene sunt doar cateva dintre ideile expuse astazi, la Timisoara.
Centrul Regional de Afaceri din Timisoara a gazduit azi audierea publica in care fiecare persoana a fost invitata sa vina cu o idee inovatoare de promovare a premierelor ce au avut loc de-a lungul timpului in oras. Oameni simpli, reprezentanti ai institutiilor de stat sau ai firmelor private au avut cate o idee unica despre cum ar trebui promovat orasul, din prisma premierelor.
Printre cei care au dorit sa isi expuna ideile la intalnire se numara arhitecti, profesori universitari, studenti, prefectul Mircea Bacala, fostul prefect Ovidiu Draganescu, si multi altii.
Au fost idei din toate domeniile. Reprezentantii Universitatii Politehnica vor sa asocieze brandul orasului cu traditia informatica pe care o are acesta. Ei au propus coduri de bare in varianta 2D, care pot fi amplasate pe cladirile istorice si care pot fi citite cu telefonul mobil .
Cei care sunt mai melancolici si mandri de trecutul istoric al Timisoarei au venit cu alt gen de idei. De exemplu, Ciprian Jichici doreste infiintarea unui Muzeu National al Revolutiei Romane. Acesta va contine momente ale revolutiei, retraite cu ajutorul tehnologiei 3D.
Reprezentantii RATT au propus crearea unui circuit de tramvai, tras de cai care va lega Muzeul Satului de Gradina Zoologica.
Nici berea nu a ramas neatinsa de ideile cetatenilor. Mihai-Ionut Danciu, de la Centrul de Cercetare pentru Planificare Urbana Timisoara, propune regenerarea zonei Traian prin localuri cu specific de berarie.
Toate depozitiile vor fi analizate de catre o comisie de experti si in doua saptamani se va decide care dintre ele urmeaza a fi puse in aplicare. Ioan Garboni, Ovidiu Sandor, Florentin Banu sunt cativa dintre cei care vor alege cele mai bune idei.