NASA a publicat prima fotografie realizata din spatiu, cu Pamantul si Luna

prima poza cu Luna si Pamantul

Aceasta fotografie a fost realizata in urma cu 47 de ani si arata ca NASA facea ultimele pregatiri pentru controversata aselenizare, subiect disputat si acum de multi adepti ai teoriei conspiratiei.

Pe 23 august 1966, sonda spatiala Lunar Orbiter 1 a realizat aceasta fotografie cu Pamantul, de langa Luna, fiind chiar prima poza de acest fel.

Imaginile trimise catre NASA de aceasta sonda spatiala erau analizate in special pentru a stabili zonele de aselenizare pentru viitoarele misiuni Apollo, scrie Business Insider.

Fotografia de arhiva a fost uitata timp de 20 de ani, fiind insa pastrata de arhivistul Nancy Evans, care spune ca nu a putut sa o distruga.

Acum, conducerea NASA este bucuroasa de aceasta redescoperire si chiar a prelucrat digital imaginea.

Soare
Fenomenul care va produce o unda de soc in tot sistemul solar: ce se va intampla cu Soarele
„Decizia a fost deja luată”. Care e planul lui Putin de a ataca NATO, potrivit oficialilor militari și experți europeni din domeniul apărării

Rezultatele sunt incredibile, dupa cum puteti vedea mai jos.

NEWS ALERT S-au modificat calculele pentru Balonul de Aur! Cine e noul favorit
NASA a descoperit o exoplaneta roz, aflata la o distanta de 57 ani-lumina de Terra

O exoplaneta roz, denumita GJ 504b, a fost descoperita de cercetatorii de la NASA, cu ajutorul telescopului in infrarosu Subaru din Hawaii, la o distanta de 57 ani-lumina de Terra, informeaza dailymail.co.uk.

Soarele se pregateste de un eveniment important anunta NASA care, potrivit datelor primite de la observatoarele sale, informeaza faptul ca acesta isi va inversa campul magnetic, relateaza Huffington Post.

Cum explică Nicolae Ciucă legea care dezincriminează evaziunea fiscală sub un milion de euro dacă prejudiciul este plătit

Preşedintele PNL Nicolae Ciucă, unul dintre iniţiatorii legii care dezincriminează evaziunea fiscală sub un milion de euro dacă prejudiciul este plătit, a explicat care au fost motivele pentru care a promovat această lege controversată.

Mită electorală într-o comună din județul Olt. Polițiștii s-a autosesizat după ce au văzut filmarea pe internet

Poliţiştii din județul Olt s-au sesizat din oficiu şi au deschis un dosar penal în care efectuează cercetări pentru infracţiunea de coruperea alegătorilor, după ce au fost postate online imagini cu persoane care împărțeau pachete unor locuitori.

Rusia a declanșat o ofensivă de proporții în Ucraina. Armata lui Putin încearcă să creeze o zonă-tampon

Forţele ruseşti au lansat vineri dimineaţa devreme un atac terestru cu blindate asupra regiunii ucrainene Harkov din nord-estul ţării, avansând un kilometru în apropierea oraşului de frontieră Vovceansk, într-un efort de a crea o zonă-tampon.