NASA a publicat prima fotografie realizata din spatiu, cu Pamantul si Luna

prima poza cu Luna si Pamantul

Aceasta fotografie a fost realizata in urma cu 47 de ani si arata ca NASA facea ultimele pregatiri pentru controversata aselenizare, subiect disputat si acum de multi adepti ai teoriei conspiratiei.

Pe 23 august 1966, sonda spatiala Lunar Orbiter 1 a realizat aceasta fotografie cu Pamantul, de langa Luna, fiind chiar prima poza de acest fel.

Imaginile trimise catre NASA de aceasta sonda spatiala erau analizate in special pentru a stabili zonele de aselenizare pentru viitoarele misiuni Apollo, scrie Business Insider.

Fotografia de arhiva a fost uitata timp de 20 de ani, fiind insa pastrata de arhivistul Nancy Evans, care spune ca nu a putut sa o distruga.

Acum, conducerea NASA este bucuroasa de aceasta redescoperire si chiar a prelucrat digital imaginea.

Soare
Fenomenul care va produce o unda de soc in tot sistemul solar: ce se va intampla cu Soarele

Rezultatele sunt incredibile, dupa cum puteti vedea mai jos.

NASA a descoperit o exoplaneta roz, aflata la o distanta de 57 ani-lumina de Terra

O exoplaneta roz, denumita GJ 504b, a fost descoperita de cercetatorii de la NASA, cu ajutorul telescopului in infrarosu Subaru din Hawaii, la o distanta de 57 ani-lumina de Terra, informeaza dailymail.co.uk.

Soarele se pregateste de un eveniment important anunta NASA care, potrivit datelor primite de la observatoarele sale, informeaza faptul ca acesta isi va inversa campul magnetic, relateaza Huffington Post.

Delirul propagandei ruse la adresa Germaniei:
Delirul propagandei ruse la adresa Germaniei: "Scholz ar trebui să fie privit ca un al doilea Adolf Hitler"

Trei persoane au murit şi 14 au fost rănite, după ce o rachetă rusească a lovit, sâmbătă, o zonă rezidențială din raionul Kramatorsk, în estul Ucranei.

Vremea extremă a blocat drumurile din România. Ninsorile și viscolul au ținut mii de oameni ostatici în mașini, în frig

Ninsorile și viscolul au blocat și sâmbătă-noapte drumuri din jumătatea estică a țării și au ținut mii de oameni ostatici în noapte și frig.

Rusia și-a prezentat „robotul ucigaș” cu care vrea să distrugă „inamicii occidentali”. Când va fi trimis în Ucraina | VIDEO

În timp ce Germania și SUA au anunțat că intenționează să trimită tancuri Leopard și Abrams către forțele lui Volodimir Zelenski, Rusia a dezvăluit o nouă armă terifiantă pe care o numește "robot ucigaș".