NASA a publicat prima fotografie realizata din spatiu, cu Pamantul si Luna

prima poza cu Luna si Pamantul

Aceasta fotografie a fost realizata in urma cu 47 de ani si arata ca NASA facea ultimele pregatiri pentru controversata aselenizare, subiect disputat si acum de multi adepti ai teoriei conspiratiei.

Pe 23 august 1966, sonda spatiala Lunar Orbiter 1 a realizat aceasta fotografie cu Pamantul, de langa Luna, fiind chiar prima poza de acest fel.

Imaginile trimise catre NASA de aceasta sonda spatiala erau analizate in special pentru a stabili zonele de aselenizare pentru viitoarele misiuni Apollo, scrie Business Insider.

Fotografia de arhiva a fost uitata timp de 20 de ani, fiind insa pastrata de arhivistul Nancy Evans, care spune ca nu a putut sa o distruga.

Acum, conducerea NASA este bucuroasa de aceasta redescoperire si chiar a prelucrat digital imaginea.

Soare
Fenomenul care va produce o unda de soc in tot sistemul solar: ce se va intampla cu Soarele
Lovitură pentru Serghei Șoigu. În Rusia e scandal uriaș, a fost arestată o a treia persoană anchetată în dosarul viceministrului rus al Apărării

Rezultatele sunt incredibile, dupa cum puteti vedea mai jos.

NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
NASA a descoperit o exoplaneta roz, aflata la o distanta de 57 ani-lumina de Terra

O exoplaneta roz, denumita GJ 504b, a fost descoperita de cercetatorii de la NASA, cu ajutorul telescopului in infrarosu Subaru din Hawaii, la o distanta de 57 ani-lumina de Terra, informeaza dailymail.co.uk.

Soarele se pregateste de un eveniment important anunta NASA care, potrivit datelor primite de la observatoarele sale, informeaza faptul ca acesta isi va inversa campul magnetic, relateaza Huffington Post.

Parlamentul European a alocat 4,8 miliarde de euro pentru sprijinul Ucrainei

Parlamentul European a decis alocarea a 4,8 de miliarde de euro pentru sprijinirea Ucrainei, la inițiativa deputatului Siegfried Mureşan (PPE/PNL). Raportul său, care conține și această prevedere, a fost votat joi cu largă majoritate.

Petre Roman, în fața procurorilor. Este informat oficial despre punerea sub acuzare în dosarul mineriadei din 1990

Petre Roman a ajuns joi la sediul Parchetului General, ca să ia la cunoştinţă că a fost pus din nou sub acuzare în dosarul Mineriadei din iunie 1990. Roman a fost premierul României între 1989-1991.

Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale

Alte trei bănci au câștigat procesele cu Autoritatea Națională a Consumatorilor, care le obligase să emită scandețare cu rate egale la credite pentru toși clienții. La acest moment sunt cinci instituții bancare care au avut căștig de cauză.