Promisiunea celor de la Volvo pentru soferi. Cum vor arata noile modele de masini incepand cu anul 2020

Ultimul update: Duminica 24 Ianuarie 2016 07:15
Data publicarii: Joi 21 Ianuarie 2016 18:53
Categorie: Financiar

"Nici un sofer nu va mai muri sau nu va fi ranit in masinile noastre," sustine compania Volvo, care promite ca din 2020, oamenii care conduc masinile sale nu vor mai suferi traume fizice in timp ce se afla la volan.

Toti marii constructori ai lumii se intrec in investitii pentru siguranta noilor modele de masini.

Sefii de la Volvo se lauda ca fiecare masina care va iesi din fabrica, indiferent de pret, va avea dotari de securitate hi-tech. Pe langa dotari menite sa protejeze soferul, in caz de impact, inginerii au dezvoltat o tehnologie care asigura pastrarea distantei regulamentare intre masini, dar si banda de mers.

In plus, avertizeaza soferul asupra unui posibil impact si "detecteaza" existenta unor posibili pietoni in apropierea masinii, o dotare utila mai ales pe timp de noapte.

Volvo nu este singura companie care face eforturi pentru a le asigura pasagerilor un drum fara incidente. Tehnologiile deja existente au reusit sa reduca numarul victimelor accidentelor rutiere, dupa cum spun autoritatile in domeniul sigurantei rutiere.

Suedezii construiesc cea mai sigura masina din lume. Cum functioneaza sistemul care o face imposibil de lovit. VIDEO

Sistemele existente deja pe piata sunt cele de franare automata, de pilda. Se estimeaza ca 20% dintre noile modele de masini sunt dotate cu acest sistem.

Testele efectuate in Statele Unite lauda 8 modele de masini, care reusesc sa previna accidentele, printre acestea, doua modele de BMW si 4 masini produse de General Motors, Mercedes si Hyunday.

Este de asteptat ca aceasta "cursa" a dotarilor de securitate sa continue, in beneficiul soferilor si pietonilor.

Tehnologia prin care masinile se conduc singure, creata de o companie din Israel. Cum functioneaza, de fapt, sistemul

Tehnologia prin care masinile se conduc singure, creata de o companie din Israel. Cum functioneaza, de fapt, sistemul

Ionut Misa

Noua taxă de solidaritate de 2% ar fi, de fapt, una veche. Cum o explică ministrul Ionuț Mișa

MedLife cumpără divizia de servicii medicale Polisano

Taxă de solidaritate de 2%, anunţată de ministrul Finanţelor. De vină ar fi UE

Protecţia Consumatorului controlează băncile care au dat credite în CHF

Premierul Tudose: Parteneriat economic între o firmă românească și una dintre cele mai mari companii din lume

Ikea a obţinut autorizaţia de construire pentru cel de-al doilea magazin. Când va fi deschis

bani

Femeie de serviciu de la Primăria Târgu Jiu, mai bine plătită ca un profesor

Cehia riscă să intre într-o criză imobiliară: ”S-a acordat un număr fără precedent de împrumuturi”

Raiffeisen, amendată de ANPC cu 50.000 lei pentru practici incorecte

Programul Start-Up Nation a început cu 2 luni întârziere. Ministru: "Merge impecabil"

Ce spune Ministerul Finanţelor despre impozitarea bacşişului

Unul dintre cei mai tineri milionari din UK are 19 ani. Afacerea pe care a început-o la școală