Am putea avea inca 20 de kilometri de autostrada in ajun de Revelion. In schimb, zona Pipera va fi si mai aglomerata
Romania mai incheie un an in care autostrazile raman mai mult promisiuni pe hartie. Cu putin noroc vom avea totusi in 2016 aproape 20 de kilometri noi de sosea de viteza.
Asta daca vremea tine cu noi, iar firmele de constructie termina lotul II Lugoj - Deva si inca trei kilometri din autostrada Bucuresti - Ploiesti. Ultima va avea o mare problema: traficul de pe autostrada se va varsa intr-o straduta ingusta din Pipera.
Alegeri 2024
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
19:35
Peste un milion de tineri vor vota pentru prima dată la alegerile prezidențiale. „Este arma noastră”
Incercam sa ingrasam porcul in ajun si sa construim autostrazi in ultimele zile ale anului ca sa nu ne prinda Revelionul cu 0 kilometri noi de sosea. Autoritatile spera ca vor deschide circulatiei lotul II din autostrada Lugoj - Deva. Sunt 17 kilometri, iar deschiderea ar putea avea loc saptamana viitoare, crede directorul general al CNAIR, Catalin Homor.
Daca timpul va fi bun, vor fi gata si trei kilometri ai autostrazii Bucuresti - Ploiesti. E vorba de portiunea de la intrarea in Bucuresti, incadrata drept autostrada urbana. Din pacate, aceasta posibila inaugurare nu e o veste buna nici pentru soferi, nici pentru locuitorii Piperei.
Strada Popasului este extrem de aglomerata la orele de varf, dimineata si seara, cand coada de masini se intinde pe aproape un kilometru, pana in Pipera. Evident ca artera se va aglomera si mai mult cand A3, autostrada Bucuresti - Ploiesti, va ajunge pana aici.
Compania Nationala pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere sustine ca vor exista restrictii de circulatie pentru TIR-uri sau camioane si solicita Primariei Capitalei sa fluidizeze traficul pana cand vor termina de construit restul de trei kilometri pana in Bucuresti.
Deocamdata un stalp a ramas prins in mijlocul arterei de iesire de pe autostrada. Va fi inlaturat mai incolo, cand reteaua de alimentare cu energie electrica va fi mutata.
Autoritatile promit ca anii urmatori vor fi mai buni.
Catalin Homor, director CNAIR: "Lucrarile vor avea un ritm foarte bun de dezvoltare pentru ca nu mai sunt probleme care sa le incurce."
Intr-adevar, pe hartie lucrurile stau bine. Conform termenelor prevazute in contracte, anul viitor am putea avea pana la 200 de kilometri noi de autostrada.