(P) O cascada spectaculoasa in loc de aer conditionat si un pavilion ce va deveni sala de baschet. Coca-Cola la Expo Milano

Coca-Cola, Expo Milan - 1

Cozile se intind pe sute de metri. Sunt mii de oameni care asteapta nerabdatori sa intre. Dimensiunile spectaculoase de la Expo Milano vin la pachet cu temperaturi ridicate.

Poate si de la soare, poate si de la peisajele spectaculoase care te iau prin surprindere. Degetul aratator sta lipit de declansatorul camerei foto. Ochii tai nu sunt de-ajuns.

Suntem in interiorul pavilionului Coca-Cola de la Expo Milano 2015, iar toate gradele de afara se sting in spatele unei cascade suspendate pe sticla ce imbraca o fata a cladirii. Arhitectii au inlocuit aerul conditionat cu un sistem de ventilatie alimentat de acea cascada care reduce temperatura de afara cu 10 grade Celsius. Silueta sticlei istorice Coca-Cola formata din mai multe sticle mici luminate cu led-uri acopera o parte din tavan. Aceeasi silueta imbraca si una dintre fetele exterioare ale cladirii. E imposibil de ratat.

Acoperisul verde care permite consumul redus de apa, structura construita exclusiv din lemn si sticla, spatiul luminat folosind cat mai mult soarele, dar si utilizarea tehnologiei led pentru consumul redus de energie - toate acestea fac din pavilionul Coca-Cola de la Milano un angajament pentru sustenabilitate, respectand tema centrala a expozitiei mondiale, “Feeding the Planet, Energy for Life”.

Citește și
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Misiunea Coca-Cola la Expo Milano a fost de a propune un proiect care mai departe sa fie integrat in societate, “Second Life”.

Pavilionul modular va fi dezasamblat la finalul expozitiei, urcat in camioane si transformat intr-o sala de baschet in orasul Milano. Un cos de baschet sta deasupra noastra ca un reminder ca lucrurile nu se vor opri aici. Abia incep.

Consumul redus de energie nu se aplica in cazul vizitatorilor. Energia lor da viata Pavilionului.

Aici vedem un grup de elevi care danseaza in fata unui ecran gigant. Rad, se distreaza, se misca, intensitatea pasilor de dans este absorbita de podea si transformata in energie. Cu cat danseaza mai mult, cu atat muzica se aude mai tare.

Langa platofrma “Just Dance” vedem o expozitie a evolutiei Coca-Cola in ultimul secol, cum sticla a devenit in timp un simbol global peste generatii, generand in peste 200 de campanii pentru miscare in peste 140 de tari.

Dimensiunea brandului a venit la pachet cu o responsabilitate uriasa. Asa vedem cum au aparut Ekocenter, un centru mobil cu dedicat zonelor defavorizate din lume, unde Coca-Cola sa dedica sa ajute in mod activ femeile in obtinerea unui loc de munca, furnizarea energiei solare, a apei potabile, purificate pe loc, vaccinuri si acces la educatie.

Alaturi de zona dedicata reciclarii, Coca-Cola a venit la Expo Milano 2015 cu un nou angajament ambitios, prima sticla din istoria companiei facuta din plante, un proiect pe care compania il considera un nou pas in protejarea naturii si comunitatii.

Articol recomandat de sport.ro
„Drăgușin a luat-o pe un drum greșit!” Genoa a povestit TOT: suma reală a mutării și oferta „mult mai mare” refuzată
„Drăgușin a luat-o pe un drum greșit!” Genoa a povestit TOT: suma reală a mutării și oferta „mult mai mare” refuzată

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români
(P) UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund. Noi oportunități de investiții pentru români

UniCredit Bank lansează platforma onemarkets Fund, aducând noi oportunități de investiții pentru piața românească, prin lansarea a 14 noi fonduri mutuale.

Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024
Opt cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 mai 2024

PRO TV și VOYO sunt parteneri media principali ai GpeC. Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din CEE și se va desfășura în București pe 20-21 Mai.

(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara
(P) Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara

Altex adaugă în rețeaua sa, de peste o sută treizeci de magazine, un nou magazin în Timișoara.

Recomandări
Vine nota de plată. Boloș se plânge, în șoaptă, că nu sunt bani pentru majorările de salarii și de pensii aprobate de Guvern
Vine nota de plată. Boloș se plânge, în șoaptă, că nu sunt bani pentru majorările de salarii și de pensii aprobate de Guvern

„(...) se impune identificarea fondurilor necesare pentru plata drepturilor salariale majorate”. Asta este una dintre concluziile unui mini-raport prezentat de șeful Finanțelor, Marcel Boloș, în ședința de Guvern de joi, 25 aprilie. 

Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității
Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității

Parchetul General a anunţat oficial, vineri, punerea sub acuzare a fostului preşedinte Ion Iliescu pentru săvârşirea de infracţiuni contra umanităţii, în dosarul Mineriadei din iunie 1990.

Sorina Pintea, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită. Decizia nu este definitivă
Sorina Pintea, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită. Decizia nu este definitivă

Sorina Pintea, fostul ministru social-democrat al Sănătății, a fost condamnată, vineri, la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită în formă continuată. Decizia instanței nu este definitivă.