iLikeIT. Metodele de “facut curat” pe Facebook. Butonul de reclamatii, arma impotriva hotilor de like-uri

Ultimul update: Duminica 20 Martie 2016 07:13
Data publicarii: Joi 17 Martie 2016 11:39
Categorie: Smart things

Printre pozele cu pisici, Snoop Dogg la Bogata si retete de prajituri, pe retelele de socializare se ascund si multi rauvoitori, concursuri sau stiri false, menite, evident sa stranga cat mai multe like-uri si click-uri.

Cum scapam de aceste probleme aflam de la George Buhnici. E foarte simplu sa stergi un comentariu pe Facebook care te deranjeaza: dai Delete – cu conditia, fireste, sa fie un comentariu la o postare de-a ta. In cazul altor postari, le poti marca drept spam sau raporta. Mai departe, insa, decizia tine de cei de la Facebook.

Daca te trezesti cu notificari nedorite de la diverse grupuri, poti da unfollow – fara sa parasesti grupul. Poti sa selectezi si ce postari vezi, de pilda, doar pe cele ale prietenilor. Iar daca crezi ca in acel grup se petrec lucruri grave, exista “Report Group”.

Exista intregi pagini de Facebook care incearca sa ne pacaleasca prin “clickbait” sau pagini care fura identitati. De exemplu, exista o pagina iLikeIT Oficial, care vinde laptopuri. Daca dati peste asemenea pagini, le puteti raporta la Facebook si cu cat sunt mai multi cei care reclama o pagina, cu atat mai mari sunt sansele ca reclamatia sa fie luata in serios.
 

iLikeIT. Aplicatia ruseasca cumparata de Facebook. Ce ar putea aduce nou in reteaua sociala

iLikeIT. Aplicatia ruseasca cumparata de Facebook. Ce ar putea aduce nou in reteaua sociala

Nokia 8

Nokia revine în forță. Cum arată și cât costă noul smartphone al finlandezilor

Robotul care muncește cot la cot cu angajații unui hotel

Instagram se transformă tot mai mult în Facebook. Ce opțiune nouă apare

Samsung Galaxy S8

Forbes: Galaxy Note 8 va fi cel mai puternic dispozitiv mobil Samsung de până acum

Proiect de lege pentru construirea staţiilor de alimentare cu energie pentru maşinile electrice

Facebook se schimbă radical. Anunțul surpriză făcut de Mark Zuckerberg