NASA a facut publice poze cu inelele de gheata ale planetei Saturn. Ce se va intampla in aprilie cu sonda spatiala

NASA a publicat cateva fotografii spectaculoase cu planeta Saturn.

Acestea au suprins inelele de gheata ale planetei din cel mai apropiat punct la care a ajuns vreodata o sonda trimisa de om.

In aprilie, satelitul va ajunge si mai aproape de Saturn. Se va afla practic intre inelele acesteia, iar dupa aceasta misiune va disparea si va arde probabil in atmosfera planetei, anunta reprezentantii agentiei spatiale.

O tânără gimnastă murit la doar 17 ani. "A luat-o de lângă noi în doar 24 de ore"
iLikeIT. Romanii care pun pe roate Mecca ingineriei IT, Silicon Valley. Ideile care i-au mentinut in cel mai competitiv mediu

Silicon Valley, California. Ati auzit cu siguranta vorbindu-se despre acest loc, situat pe coasta de vest a Statelor Unite, cu cea mai mare concentratie de inteligenta pe metru patrat.

Pamantul a fost la un pas de ciocnirea cu un meteorit necunoscut astronomilor. NASA: "Nu putem face mare lucru"

Un asteroid a trecut la distanta mica de Pamant la numai doua zile dupa ce a fost descoperit de oamenii de stiinta.

O sfera stranie a aparut in fata Soarelui in imaginile realizate de NASA. Adeptii teoriei conspiratiilor sustin ca e un OZN

NASA a surprins imagini spectaculoase, dar care au starnit tot felul de teorii. O sfera neobisnuita a aparut in fata Soarelui pe una dintre imaginile surprinse de satelitii NASA.

Un cetăţean polonez care ratase îmbarcarea ar fi anunţat prezenţa unei bombe la bordul avionului aterizat la Timişoara

Un avion care decolase din Polonia, cu peste o sută de pasageri la bord, a aterizat de urgență joi noapte pe aeroportul din Timișoara, după ce a fost primită o amenințare cu bombă.

Moment istoric la căile ferate. S-a lansat în sfârșit licitația de 300 de milioane de euro pentru un tronson foarte aglomerat

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a lansat vineri licitația pentru modernizarea căii ferate Constanța-Mangalia, după mai multe amânări.

Israelul a atacat Iranul. Presa iraniană anunță că „nu au fost raportate daune sau explozii la scară largă”

Israelul a lansat joi noapte un atac asupra Iranului, după acțiunea din weekend asupra teritoriului său. Explozii puternice s-au auzit în centrul țării, în orașul Isfahan, în apropierea unei baze militare.