Cele mai frumoase imagini realizate de NASA în anul 2023 | FOTO

×
Codul embed a fost copiat

Agenția Spațială Americană a dat publicității cele mai frumoase fotografii ale anului 2023.

Albumul intitulat „Un an din viața NASA” conține imagini care ilustrează cât se poate de grăitor viața astronauților.

Printre acestea, o decolare explozivă a rachetei Soyuz și o probă din asteroidul Bennu.

Toate cele 100 de imagini, alese de o echipă de specialiști, sunt disponibile pe site-ul NASA și merită o privire mai în detaliu.

FOTO ȘI VIDEO Reacția presei maghiare după ce steagul Ținutului Secuiesc a fost interzis pe Arena Națională. Suporter: "E doar un steag! Pentru ce?"
NASA a confirmat că obiectul care a străpuns acoperişul unei case din Florida provenea de pe Staţia Spaţială Internaţională

Obiectul căzut din cer care a străpuns acoperişul unei locuinţe din statul american Florida a provenit într-adevăr de pe Staţia Spaţială Internaţională (ISS), a confirmat luni NASA, informează AFP.

O casă din Florida a fost lovită de un obiect căzut din spațiu, găurind acoperișul. NASA face verificări. VIDEO

NASA anunţă că vrea să analizeze un ”obiect” despre care un locuitor din Florida spune că a căzut pe casa sa şi care ar putea proveni de la aruncarea de deşeuri de pe Staţia Spaţială Internaţională (ISS), relatează AFP.

NASA vrea să trimită un mesaj pentru extratereștri ”într-o sticlă”. ”Le trimitem ce avem mai bun pe Pământ”

NASA intenționează să trimită un mesaj criptic către una dintre lunile înghețate ale lui Jupiter, Europa, deoarece consideră că luna este un loc ideal pentru „viața extraterestră”.

Hai, noroc! NASA anunță descoperirea a două stele în formare, înconjurate de alcool și gheață

NASA a anunțat descoperirea de către telescopul James Webb a două protostele înconjurate de alcool, oțet și gheață- practic, molecule organice care fac posibilă dezvoltarea vieții.

SUA și Rusia riscă se „ciocnească” în spațiu. Avertismentul lansat de NASA

Departamentul Apărării din SUA monitorizează trecerea satelitului misiunii TIMED (Thermosphere Ionosphere Mesosphere Energetics and Dynamics) a NASA periculos de aproape de satelitul rusesc Cosmos 2221, a anunţat NASA.

Prima reacție a premierului Benjamin Netanyahu după ce CPI a cerut mandat de arestare pe numele lui, pentru crime de război

Premierul israelian Benjamin Netanyahu anunţă luni că ”respinge cu dezgust” mandate de arestare cerute de către procurorul-şef Curţii Penale Internaţionale (CPI) Karim Khan, atât pe numele său, cât şi pe numele unor lideri Hamas.

500.000 de euro fonduri europene la o școală din Călărași. Profesorii vor să-i ajute pe copii să-și termine studiile

Jumătate de milion de euro fonduri europene au ajuns la școala cu risc de abandon din Curcani, județul Călărași. Proiectele au fost scrise de profesori care vor să-i ajute pe copii să-și termine studiile și să aibă un viitor.

Ce se va întâmpla în Iran, după moartea președintelui. „Liderul suprem nu mai deține puterea absolută”

Liderul suprem iranian, ayatollahul Ali Khamenei, “nu mai deține puterea absolută în țară”, iar dacă poporul va vota pentru un președinte mai moderat, acesta va fi obligat să accepte rezultatul votului.