Astronomi rusi: Un asteroid va lovi Terra peste 93 ani cu forta a 25.000 de bombe atomice

×
Codul embed a fost copiat

In 2106, un asteroid cu un diametru de 230 de metri va lovi Pamantul, impactul fiind devastator, au anunta doi astronomi rusi.

Descoperirea facuta de astronomii Andrey Oreshko si Timur Kryachko a venit la scurt timp dupa ce NASA a anuntat ca asteroidul Apophis va avea o sansa la un milion de a lovi planeta noastra in anul 2036, scrie Space Daily.

Cei doi au descoperit folosind cel mai avansat telescop rusesc al momentului, "Elena", un asteroid nou, denumit YQ1, care conform datelor acestora, ar urma sa loveasca peste 93 de ani Terra, impactul fiind similar cu detonarea a 25.000 de bombe atomice in acelasi timp.

Sursa citata scrie ca asteroidul nu va lovi direct Pamantul, ci va fi atras intai de forta gravitationala, va ocoli planeta noastra de cateva ori, pentru ca apoi sa intre in atmosfera.

Publicatia Space Daily a vorbit in articolul publicat pe site folosind termeni precum "catastrofa, sfarsitul lumii, impact devastator."

Gestul făcut de Vlad Pascu în fața părinților studentei ucise în accidentul de la 2 Mai, în sala de judecată
Ce enormități scriu italienii despre naționala României înainte de EURO 2024
Cercetătorii au descoperit, după mii de ani, de ce piramidele din Egipt au fost construite în același loc, una lângă alta

Cercetătorii au descoperit că piramidele egiptene au fost construite iniţial de-a lungul unui braţ al Nilului, cu o lungime de 64 de km, pe care l-au numit Ahramat (piramide, în arabă), care a dispărut ulterior îngropat sub terenuri agricole şi deşert.

O creatură marină ”mare”, cu gheare ”asemănătoare cu lamele”, descoperită în Marea Chinei de Sud. Este o specie nouă

Oamenii de știință care s-au scufundat în adâncurile Mării Chinei de Sud au descoperit, recent, la mii de metri în adâncuri, o creatură "mare" acoperită de coloane vertebrale.

Un experiment început acum 100 de ani poate fi urmărit și în zilele noastre, live. Este o probă a nervilor VIDEO

În 1927, la Universitatea din Queensland, Australia, a început un experiment despre care nimeni nu ar fi crezut că, peste aproape 100 de ani, încă va continua.

Un român a fost prins că spiona pentru Putin. A trimis la Moscova informații despre obiective NATO din România

DIICOT a transmis, vineri, că cercetează un cetățean român care a supravegheat obiective militare româneşti sau aparţinând NATO din Tulcea şi a transmis datele Ambasadei Federaţiei Ruse la Bucureşti.

Cum ar putea deveni
Cum ar putea deveni "călcâiul lui Ahile al Finlandei" o problemă pentru Europa. Punctul vulnerabil în fața Rusiei

Un punct maritim din Marea Baltică ar putea reprezenta o mare problemă pentru Finlanda, nou stat membru al NATO, în cazul în care Rusia va decide să invadeze vreodată această țară.

Furtuni cu grindină în 7 județe. ANM a emis atenționare Cod galben

Administraţia Naţională de Meteorologie (ANM) a emis, vineri, o atenţionare Cod galben de vreme instabilă, valabilă până la orele serii în zone din şapte judeţe din Crişana, Banat şi Transilvania.