De 1 Mai, romanul a stiut sa petreaca, dar si sa cheltuiasca. Vanzarile la mici si bere au explodat
Berea, mititeii si zilele cu mult soare au adus marilor lanturi de magazine incasari cu 10 procente mai mari fata de anul trecut. E un semn bun, spun economistii.
Vedetele vacantei de 1 Mai au fost micii, carnatii si berea, nu neaparat in acesta ordine. Incasarile au fost chiar si cu 70% mai mari fata de o perioda normala.
La fel de bine s-au vandut si snacks-urile, adica chipsuri, alune si biscuiti sarati. Cand vine vorba de bere, preferata romanilor a fost berea la PET de 2 litri, mult mai convenabila ca pret. Apetitul nostru, dar si zilele insorite de care ne-am bucurat, le-au adus comerciantilor incasari peste cele de anul trecut.
Alegeri 2024
22:51
Cum l-a cunoscut Elena Lasconi pe Călin Georgescu. „Mi s-a părut dubios”
22:26
Lasconi: Nu voi accepta să curgă o picătură de sânge românesc pe teritoriul Ucrainei. Georgescu vrea ca Rusia să ia România
21:57
Elena Lasconi, după desecretizarea datelor din CSAT: „Putea să se întâmple mai devreme un pic, nu cred că au aflat doar acum”
21:57
Călin Georgescu: Desecretizarea documentelor CSAT este o disperare masivă a sistemului
In timp ce oamenii se distrau la iarba verde cu un pahar de bere rece in mana si cu micii sfaraind alaturi pe gratar, in marile magazine se lucra la foc continuu.
Asa se face ca primele estimari ale comerciantului sunt imbucuratoare. Vanzarile au crescut in acesta perioada cu peste 20% fata de 1 Mai muncitoresc de anul trecut.
Un studiu recent arata ca 60% dintre romanii cu varsta de peste 18 ani opteaza pentru bere atunci cand se intalnesc cu prietenii sau merg la o petrecere.
Toate adunate arata un consum mai ridicat anul acesta fata de 1 mai 2011. Daca tendinta se va mentine, putem asista anul acesta la o usoara crestere economica bazata mai ales pe consum.