Unde dai si unde crapa? Partidele au cheltuit 3 milioane de euro in media

BEM buletine de vot
Mediafax

Ramane de vazut daca efortul financiar al partidelor a convins electoratul. IPP a dat publicitatii sumele cheltuite de partide cu publicitatea in mass-media dupa trei saptamani de campanie.

Suma totala ajunge la trei milioane de euro. Institutul pentru Politici Publice (IPP) arata intr-un comunicat cine sunt campionii: pe primul loc se afla PNL cu 1.180.876 euro, urmat de PSD+ PC cu 984.377 euro si PDL cu 875.028 euro.

Potrivit IPP, suma totala cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual, investita de cei trei mari competitori, a ajuns la valoarea de 3.040.281 euro.

Dupa primele 14 zile de campanie, IPP a centralizat toate informatiile privind cheltuielile partidelor politice cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual. Pentru primele doua saptamani, analiza arata ca PNL a cheltuit 673.058 de euro, Alianta PSD+PC, 642.652 de euro si PDL, 486.879 euro

IPP anunta ca urmeaza sa prezinte, dupa terminarea campaniei, rapoarte privind publicitatea electorala in presa centrala, dar şi locala, atat la nivel de partide dar si defalcat, pe candidati.

Citește și
euro
Vezi aici cati bani au cheltuit partidele pentru campanie pana acum


Vezi aici lista candidatilor pentru alegerile parlamentare din 30 noiembrie.

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Citește și...
Ce sloganuri au mai mosit candidatii nostri?
Ce sloganuri au mai mosit candidatii nostri?

Citeste mai jos cateva "cuvinte potrivite" alese drept sloganuri si spune in ce masura te reprezinta. Propune alte sloganuri de la tine din oras sau cartier! Stirileproptv.ro le vor publica pe cele mai interesante!

Vezi aici cati bani au cheltuit partidele pentru campanie pana acum
Vezi aici cati bani au cheltuit partidele pentru campanie pana acum

Institutul pentru Politici Publice (IPP) a analizat cheltuielile partidelor cu publicitatea electorala, dupa 14 zile de campanie. PNL se afla pe primul loc, cu 673.058 euro, urmat de Alianta PSD+PC cu 642.652 euro si PDL cu 486.879 euro.

Vezi aici
Vezi aici "lista neagra" a candidatilor la alegerile parlamentare

Coalitia pentru o Romanie Curata (CRC) a lansat marti "lista neagra" a candidatilor la alegerile din 30 noiembrie. Pe aceasta se regasesc 244 de aspiranti la mandate de parlamentar, considerati traseisti politici sau care au probleme cu justitia.

Recomandări
Ciolacu rămâne premier, suspans în desemnarea prezidențiabilului. UDMR preia cele mai grele ministere, de care PSD și PNL fug
Ciolacu rămâne premier, suspans în desemnarea prezidențiabilului. UDMR preia cele mai grele ministere, de care PSD și PNL fug

Discuțiile aprinse din jurul coaliției de guvernare sunt aproape de sfârșit. Liderii pro-europeni au fost duminică la consultări cu președintele Klaus Iohannis, care a amânat să anunțe propunerea de premier.  

Mall-urile și piețele, invadate de români cu febra Crăciunului: ”Am încheiat astăzi. 1.000 de lei, cam așa”. ”Trăim bine!”
Mall-urile și piețele, invadate de români cu febra Crăciunului: ”Am încheiat astăzi. 1.000 de lei, cam așa”. ”Trăim bine!”

“Doar iau ceva repede din magazin și gata”. Asta și-au spus încrezători majoritatea românilor, în ultimul weekend dinaintea Crăciunului. Apoi s-au trezit la capătul numeroaselor cozi, formate de alți optimiști ca ei.  

Lista finală a miniștrilor PSD, PNL și UDMR. Surprizele care apar pentru prima dată într-un guvern
Lista finală a miniștrilor PSD, PNL și UDMR. Surprizele care apar pentru prima dată într-un guvern

Partidele pro-europene care negociază pentru formarea Guvernului au ajuns, duminică seară, la un acord, atât asupra împărţirii ministerelor, cât şi asupra celor care vor prelua portofoliile.