Unde dai si unde crapa? Partidele au cheltuit 3 milioane de euro in media
Ramane de vazut daca efortul financiar al partidelor a convins electoratul. IPP a dat publicitatii sumele cheltuite de partide cu publicitatea in mass-media dupa trei saptamani de campanie.
Suma totala ajunge la trei milioane de euro. Institutul pentru Politici Publice (IPP) arata intr-un comunicat cine sunt campionii: pe primul loc se afla PNL cu 1.180.876 euro, urmat de PSD+ PC cu 984.377 euro si PDL cu 875.028 euro.
Potrivit IPP, suma totala cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual, investita de cei trei mari competitori, a ajuns la valoarea de 3.040.281 euro.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Dupa primele 14 zile de campanie, IPP a centralizat toate informatiile privind cheltuielile partidelor politice cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual. Pentru primele doua saptamani, analiza arata ca PNL a cheltuit 673.058 de euro, Alianta PSD+PC, 642.652 de euro si PDL, 486.879 euro
IPP anunta ca urmeaza sa prezinte, dupa terminarea campaniei, rapoarte privind publicitatea electorala in presa centrala, dar şi locala, atat la nivel de partide dar si defalcat, pe candidati.
Vezi aici lista candidatilor pentru alegerile parlamentare din 30 noiembrie.