Vezi aici cati bani au cheltuit partidele pentru campanie pana acum
Institutul pentru Politici Publice (IPP) a analizat cheltuielile partidelor cu publicitatea electorala, dupa 14 zile de campanie. PNL se afla pe primul loc, cu 673.058 euro, urmat de Alianta PSD+PC cu 642.652 euro si PDL cu 486.879 euro.
"Dupa primele 14 zile de campanie, IPP a centralizat toate informatiile privind cheltuielile partidelor politice cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual. Pentru primele doua saptamani, analiza arata ca PNL a cheltuit 673.058 de euro, Alianta PSD+PC, 642.652 de euro si PDL, 486.879 euro".
IPP anunta ca "la mijlocul campaniei electorale, suma totala cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual, investita de cei trei mari competitori, este de 1.802.589 euro".
IPP arata ca spre deosebire de prima saptamana de campanie, se remarca o crestere mai mare a chelyuielilor PNL, in timp ce PDL pare sa fi pierdut deocamdata ritmul in ceea ce priveste publicitatea in presa centrala.
Institutul anunta, in data de 12 noiembrie, ca Alianta PSD + PC a cheltuit 305.832 euro cu publicitatea electorala in mass media in prima saptamana de campanie, urmata de PNL, cu 296.070 euro si de PDL, cu 180.873 euro, toate aceste formatiuni alocand aproximativ 50% din bani pentru presa scrisa si 50% pentru audio-vizual.
Vezi aici lista completa a colegiilor si candidatilor pentru alegerile din 30 noiembrie.
Sursa: Mediafax
Etichete: campanie electorala, alegeri, candidati, publicitate,
Dată publicare:
20-11-2008 00:00