UEFA le cere jucătorilor să nu mai îndepărteze sticlele cu băuturi care provin de la sponsori
UEFA le cere jucătorilor să nu mai îndepărteze sticlele cu băuturi care provin de la sponsori, după gesturile făcute de Cristiano Ronaldo şi Paul Pogba, informează presa internaţională.
Joi, UEFA "a reamintit echipelor participante că aceste parteneriate sunt destinate organizării turneului şi pentru a asigura dezvoltarea fotbalului în toată Europa, în special pentru tineri şi femei", transmite News.ro.
Managerul competiţiie, Martin Kallen, a asigurat că problema principală a fost gestul lui Ronaldo, dar că există o oarecare înţelegere faţă de jucătorii care adoptă acest comportament, faţă de alcool, din motive religioase.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
UEFA nu a luat nicio măsură disciplinară până în prezent.
UEFA le-a cerut jucătorilor celor 24 de echipe să nu mai mute băuturile de la sponsori. Directorul Euro 2020, Martin Kallen, a declarat că forul a comunicat cu echipele referitor la această problemă.
Kallen a subliniat că regulile turneului impun respectarea acordurilor UEFA cu sponsorii, chiar dacă jucătorii cu norme religioase de respectat - aşa cum sa întâmplat cu Pogba - "nu vor avea o sticlă de alcool în faţa lor".
UEFA has asked players to stop moving strategically placed sponsor drinks from Euro 2020 news conference platforms.
European football's governing body says the revenues of the sponsors are important for the tournament and domestic football.
Read more: https://t.co/7NC82Swhyf pic.twitter.com/8aQkktliVR
— Sky News (@SkyNews) June 18, 2021
Responsabilii relaţiilor cu mass-media de pe cele 11 stadioane din Europa ar trebui, de asemenea, să ajute la îndepărtarea sticlelor de bere înainte de sosirea unui jucător musulman.
Coca-Cola şi Heineken se numără printre cei 12 sponsori de nivel înalt ai turneului şi contribuie la veniturile totale ale turneului, de aproape două miliarde de euro.
De asemenea, jucătorii primesc în mod indirect bani din veniturile din contractele comerciale ale Euro 2020, prin intermediul federaţiilor lor naţionale şi prin intermediul cluburilor de la care provin.
Cele 24 de federaţii naţionale care participă la Euro 2020 vor împărţi 371 de milioane de euro premii în bani, iar campioana va primi până la 34 de milioane de euro.
La conferinţa de presă de luni, cu o zi înainte meciului de la Budapesta, dintre Portugalia şi Ungaria, Ronaldo a îndepărtat din faţa sa două sticle de Coca-Cola şi luat una de apă, spunând "apă!", un îndemn la a nu bea celebra băutură răcoritoare.
La rândul său, francezul Paul Pogba a luat o sticlă de bere (fără alcool) care se afla în faţa sa şi a pus-o sub masă, la o conferinţă de presă de la Euro-2020.