Proiectul „Mircea Bravo”, care a strâns 450 de milioane de vizualizări pe YouTube, gata de debutul în cinematografie
Un canal de YouTube cu aproape 450 de milioane de vizualizări, zeci de mii de like-uri şi comentarii pe Facebook şi Instagram şi aproape 800.000 de urmăritori pe TikTok face pasul spre cinematografie.
Sunt rezultatele unui proiect care se pregăteşte de un debut la cinema. Cum ajungem de pe internet în cinematografe, vedem la iLikeiT.
Mircea Bravo, actor: „Noi postăm în jur de trei clipuri pe YouTube, pe săptămână. În opt ani, am produs undeva la 600 de videouri”.
„Acest film a fost mare provocare, pentru că noi eram obișnuiți să facem sketch-uri care durau o zi, două producția, și ne-am băgat într-un proiet în care a durat producția 25 de zile, plus pre-producția vreo șase luni, post-producția alte 5 luni... Cumva, a fost foarte provocator. Am avut și actori de la Teatrul Național din Cluj”, a spus Cristi Ilisuan, regizorul filmului „Mircea Bravo”.
Mai multe detalii puteți afla în cele două clipuri de mai sus.