Proiectul „Mircea Bravo”, care a strâns 450 de milioane de vizualizări pe YouTube, gata de debutul în cinematografie
Un canal de YouTube cu aproape 450 de milioane de vizualizări, zeci de mii de like-uri şi comentarii pe Facebook şi Instagram şi aproape 800.000 de urmăritori pe TikTok face pasul spre cinematografie.
Sunt rezultatele unui proiect care se pregăteşte de un debut la cinema. Cum ajungem de pe internet în cinematografe, vedem la iLikeiT.
Mircea Bravo, actor: „Noi postăm în jur de trei clipuri pe YouTube, pe săptămână. În opt ani, am produs undeva la 600 de videouri”.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„Acest film a fost mare provocare, pentru că noi eram obișnuiți să facem sketch-uri care durau o zi, două producția, și ne-am băgat într-un proiet în care a durat producția 25 de zile, plus pre-producția vreo șase luni, post-producția alte 5 luni... Cumva, a fost foarte provocator. Am avut și actori de la Teatrul Național din Cluj”, a spus Cristi Ilisuan, regizorul filmului „Mircea Bravo”.
Mai multe detalii puteți afla în cele două clipuri de mai sus.