Povestea lui Corneliu Michaels, romanul care este inginer la Boeing.Secretul succesului: multa munca
Cum ajungi unul dintre cei mai apreciati ingineri din lume?
Are deja raspunsul un roman din echipa care a realizat primul avion de linie construit din fibra de carbon. Un proiect la limita dintre stiinta si fictiune.
Cei care au zburat pana acum cu avionul tin minte uscaciunea, presiunea suparatoare si oboseala de dupa numai doua ore de calatorie.
Toate vor deveni o amintire dupa ce vom inlocui aluminiul cu fibra de carbon, folosita deja cu succes in formula unu sau in armata.
Alegeri 2024
10:00
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
Ca sa transformi ideea in proiect si apoi sa o executi ai nevoie de ingineri.
Cand vine vorba de cablaje speciale te poti baza cu succes si pe romani. Mergem intr-o vizita sa il cunoastem pe unul dintre inginerii romani de top de la Boeing.
Suntem acasa la Boeing, intr-un loc unde vedem tehnologiile de viitor din domeniu. Si daca vorbim despre aviatie, tehnologie si viitor, cu siguranta nu putea sa lipseasca din ecuatie si un roman.
Unul dintre cei 1.000 de ingineri de la Boeing se numeste Corneliu Michaels.
Dupa 16 ani la Boeing, Corneliu vorbeste despre Boeing 787 ca despre copilul sau. Un avion care uimeste la fiecare aparitie si ne va defini viitorul.
Este prima aeronava de linie construita din materiale compozite, o tehnologie rezervata pana acum zonei militare sau spatiale.
Fuselajul din fibra de carbon nu mai are nevoie de nituri si este lipit din piese produse pe trei continente. Corneliu conduce una dintre echipele de ingineri care se ocupa de tot ce este electric si electronic in avion.
Insasi uzina este un record. Cea mai mare cladire din lume ca volum, incap in ea aproape o mie de terenuri de baschet.
Aici se asambleaza celebrele 747, 777 si 787. Cum faci totusi sa ajungi sa muncesti aici? Cum ajungi printre cei mai buni din 10.000 de ingineri? Trebuie sa faci practica si sa inveti mult. E bine de stiut ca facultatea romaneasca aici chiar conteaza.
Iata asadar, zicala "ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se intample" ramane cel putin la fel de aplicabila. Insa dincolo de pasiune si dorinta trebuie sa vina educatia si-apoi practica. E o regula care se aplica in toate domeniile.