iLikeIT. Hyperhuman – platforma gratuită dedicate pasionaților de fitness
Pandemia a schimbat modul în care oamenii fac sport. Tot mai mulți români se antrenează acum acasă, prin programe individuale online, create de antrenori de fitness. Există, însă, și o platforma dedicată, prin care antrenorii își pot monetiza serviciile.
Platforma Hyperhuman, dedicată antrenorilor de fitness și persoanelor care vor să facă sport, este asemănătoare YouTube-ului, iar accesul este gratuit.
„Efortul și pasiunea sunt două elemente importante pentru acest produs. Mai este un element important: calitatea conținutului și personalizarea lui. Orice produs trebuie să-ți dea sentimentul că este pentru tine. Asta înseamnă conținut de calitate pentru nevoile mele”, spune Bogdan Predușcă, fondatorul Hyperhuman.
Însă, bineînțeles, pentru a beneficia de tot ce pune la dispoziție platforma există și câteva reguli.
„Este un ecosistem. Pentru producători și pentru consumatori. Producatori înseamnă orice expert din zoan de antrenori de fitness, de kinetoterapie, de yoga și orice înseamnă conținut procedural”, a mai spus Bogdan Predușcă.
Antrenorii de fitness trebuie să aibă minime cunoștințe despre cum se realizează o filmare de calitate, să știe ce fel de lumină le este necesară, dar și cât de aproape sau departe trebuie să se poziționeze față de camera de filmat.
„O platformă de conținut de calitate trebuie să creeze și o premisă de conținut de calitate. Asta înseamnă educarea celor care produc. Să știe ce lumină îți trebuie, ce distanță îți trebuie față de cameră. În principiu își încarcă doar mișcările de bază. Ei nu știu să filmeze, să taie, să regizeze conținutul. Noi le extragem toate lucrurile acestea. Avem o tehnologie care înțelege ce se întâmplă în video și le taie exercițiile în așa fel încât le pot utiliza în orice fel de conținut”, a mai adăugat Bogdan Predușcă.
Peste 1000 de antrenori s-au înregistrat pe platformă în primele patru săptămâni de la lansare, din 15 țări. Fiecare antrenor are cel puțin 2000-3000 de urmăritori.
„Suntem în industria de tehnologie de 15 ani, în industria health and fitness și digital health de peste 8 ani și am observat trendurile industriei, cât și mindsetul și profilul utilizatorului. Pentru noi piața din România este un microcosmos în care putem să testăm lucruri. Pentru că românii sunt interesați să adopte lucruri noi. Asta nu înseamnă că au și puterea de cumpărare și înțeleg să plătească pentru anumite servicii”.
Partea de consumatori a platformei este gratuită. La fel este și pentru producători, însă până la o anumită limită astfel încât fondatorii îi ajută să crească și să-și creeze un business pe partea de online.