iLikeIT. Cum a transformat Instagram gratuit un mic restaurant intr-un local celebru
Ai nostri intorc din nou privirile in strainatate. O echipa de romani a castiga bronzul la cel mai important eveniment in domeniul publicitatii de la Cannes.
Raul Mandru, campion la grafittti, a plecat in SUA. El are mai multe proiecte interesante, printre care Donate a Meal, un site unde pui copilasilor mancare in farfurie.
Se aduna banuti virtuali, iar in final platesti cu bani reali si fundatia ii ajuta pe copiii aflati in dificultate.
La Cannes, Raul a venit cu proiectul #comodomenu: oamenii se duc la restaurant, fac poze cu mobilul la mancare – si apoi posteaza meniul pe Instagram.
Clientii fac poze la mancare si le pun pe retelele de socializare. Astfel, deodata, un mic restaurant de familie din New York a ajuns cunoscut in intreaga lume, toti impartasesc poze cu mancarea, iar investitia a fost zero.
Au aparut apoi in presa din intreaga lume, inclusiv in Romania, la Masterchef.
O idee simpla, de efect, ceva de laudat. La Cannes, Raul si Mihnea au castigat bronzul cu acest proiect.