Campania Gandul „Why don't you come over”, Grand Prix la Golden Drum 2013
Campania Gandul „Why don't you come over” a castigat Grand Prix-ul la categoria „Digital Campaigns”, la festivalul Golden Drum 2013 de la Portoroz.
Campania „Why don't you come over” a fost realizata de GMP Advertising si Webstyler pentru gandul.info.
"Felicitari clientului gandul.info pentru curaj. Ati indraznit si am castigat. Nu este o coincidenta ca primul Grand Prix primit de GMP Advertising vine din zona comunicarii digitale. Campania pentru gandul.info, dar mai ales aceasta apreciere cu Grand Prix, confirma valoarea echipei", a declarat Felix Tataru (General Manager, GMP) intr-un comunicat emis de agentie dupa castigarea premiului.
"Am castigat acest premiu in categoria Digital Campaigns, categorie in care ingredientul cel mai important este engagementul (n.r. implicarea publicului campaniei). In campania asta, romanii si-au oferit canapeaua unor straini, prin aplicatia de couchsurfing, si este poate cea mai puternica forma de engagement creata vreodata intr-o campanie romaneasca de brand", a adaugat Bogdan Nitu (General Manager, Webstyler).