Aleksandras Cesnavicius: ”Grupul PPF și-a exprimat clar angajamentul de a investi, dar și de a păstra valorile PRO TV”
PRO TV, liderul detașat al pieței locale de televiziune, a trecut de curând printr-un proces de preluare de către grupul de investiții PPF.
Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV, a vorbit cu cei de la revistabiz.ro despre intențiile noilor proprietari, care sunt principalele zone de dezvoltare pe care le vizează, sprijinul acordat poporului ucrainean în timpul războiului, dar și cum comentează ultimele informații apărute în presă despre o posibilă tranzacție de cumpărare a Telekom România.
La sfârșitul anului 2020, compania CME, cea care deține în România televiziunea PRO TV, a fost preluată de grupul de investiții PPF. Ce a însemnat această tranzacție și cu ce schimbări a venit pentru business-ul pe care-l conduceți?
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Anul 2020 a fost într-adevăr marcat de schimbarea acționariatului, dar acest an a reprezentat de fapt începutul unei noi călătorii. Grupul PPF este un grup internațional de investiții, care gestionează afaceri în 25 de țări din Europa, America de Nord și Asia, în domenii extrem de variate precum biotehnologie, imobiliare, telecomunicații, inginerie mecanică, servicii financiare și media. Acestea reprezintă domeniile de bază din portofoliul PPF.
Întorcându-mă la întrebare, și anume ce a însemnat această tranzacție pentru PRO TV, pot spune că a adus o viziune clară de business legată de dezvoltarea și menținerea poziției în piață. Grupul și-a exprimat clar angajamentul de a investi în acest domeniu, dar și de a păstra valorile și principiile la care se raportează PRO TV, care sunt în conformitate cu cele europene.
Pentru că am menționat schimbările, cred că este corect să menționăm și ceea ce nu s-a schimbat și nu se va schimba. Vorbesc aici despre un principiu de bază care a menținut PRO TV în poziția de lider în România. În trecut am tot vorbit despre un zid chinezesc plasat strategic în jurul departamentului de știri, care îi protejează de presiunile comerciale și politice. Acest zid este și va rămâne acolo, și va fi mai puternic, acum în acest context geopolitic. Și cum toate privirile sunt ațintite mai atent și asupra Moldovei, este extrem de important ca echipa PRO TV din Chișinău să continue să livreze materiale obiective, așa cum a făcut-o și până acum.
Am menționat cu mândrie de multe ori divertismentul de calitate și obiectivitatea știrilor, și aceasta este misiunea pe care o vom urma în continuare, pentru publicul nostru, pentru echipa noastră și nu în ultimul rând pentru acționarii noștri.
Citește interviul integral pe revistabiz.ro.