Record dupa record. Aproape 7 milioane de romani au urmarit vineri seara “Romanii au talent”
Vineri seara, show-ul de la ProTv a inregistrat cele mai bune cifre de audienta de la lansarea emisiunii si pana acum pe intreg publicul din mediul urban.
Aproape 7 milioane de romani au urmarit vineri seara “Romanii au talent” la, ProTV
Desi poate parea greu de crezut, emisiunea “Romanii au talent” aduna de la saptamana la saptamana un numar din ce in ce mai mare de telespectatori.
Audienta blockbusterului de divertisment “Romanii au talent” a inregistrat vineri seara un record absolut, emisiunea obtinand cele mai bune cifre de audienta de la lansarea sa din urma cu doi ani la nivelul intregului public din mediul urban.
Super-show-ul care a revolutionat televiziunea si cifrele de audienta a fost un cadou minunat de 8 Martie nu doar pentru doamne si domnisoare, ci si pentru toti telespectatorii din Romania dornici sa fie impresionati de talente extraordinare, de distractie si amuzament.
In minutul de maxima audienta de la 22.11 emisiunea “Romanii au talent” era urmarita de aproape 7 milioane de romani, show-ul de la ProTV inregistrind pe publicul commercial din mediul urban cu virste cuprinde intre 18-49 de ani, 34,3 puncte de rating si 68,0% cota de piata, de 11 ori mai mare decit cea inregistrata de Antena 1 – 3,1 puncte de rating si 6,1% cota de piata.
Programul “Romanii au talent” difuzat de ProTv vineri seara a spulberat concurenta, fiind lider detasat la nivelul tuturor categoriilor de public.
Programul de la ProTv a inregistrat o audienta de peste 9 ori mai mare fata de Antena 1pe intreg publicul din mediul urban.
Asa se face ca audienta medie obtinuta de programul vedeta de la ProTv a fost una record de 26,5 puncte de rating si 49,5 % cota de piata, in timp ce a Antenei 1 a fost de doar de 2,8 puncte de rating si 5,3% cota de piata.
Antena 1 s-a clasat abia pe locul al treilea dupa Kanal D, situat pe locul II in topul audientelor.
Audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” intre orele 20.30-23.01 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani de 27,4 puncte de rating si a atins o cota de piata uluitoare de 57,0 procente, de peste 9 ori mai mare fata de cea a Antenei 1 care a inregistrat doar 3,0 puncte de rating si 6,3% cota de piata.
“Romanii au talent” a fost lider de piata absolut si la nivelul intregii tari cu o audienta medie 28,5 puncte de rating si o cota de piata de 49,8 procente, fiind urmarita in medie de aproape 5 milioane si jumatate de romani.
Antena 1 s-a clasat abia pe locul al 4-lea, dupa Kanal D si Acasa, inregistrind o audienta de aproape 9 ori mai mica fata de ProTV:3,2 puncte de rating si 5,6% cota de piata.
Rezerva de talent a romanilor este departe de a se fi epuizat, ba chiar dimpotriva, astfel ca, vorba genericului, telespectatorii s-au asezat “comod pe canapea” in fata televizoarelor si la aceasta editie a super-show-ului “Romanii au talent” ca sa vada ce nu au mai vazut pana acum.
Asteptarea le-a fost rasplatita din plin de numerele spectaculoase, comice sau chiar periculoase prezentate in emisiune, caci originalitatea si talentul romanilor depasesc limitele imaginatiei, fie ca vorbim despre “space-painting”, step, acrobatii, muzica sau puteri numai de ei intelese.