Dinica, Cercel, Rogin si Gaitan, cu salupa prin Delta Dunarii!

Florina Cercel, Virginia Rogin, Gheorghe Dinica si Vladimir Gaitan

Florina Cercel, Virginia Rogin, Gheorghe Dinica si Vladimir Gaitan s-au intors dintr-o scurta, dar foarte frumoasa vacanta in Delta Dunarii.

Actorii, mari amatori de preparate locale din peste s-au bucurat de o saptamana petrecuta in mijlocul naturii.

Dupa munca la un proiect de anvergura “Reginei” vacanta a fost binevenita si binemeritata. Ne-am decis inca din timpul filmarilor sa mergem impreuna in vacanta iar locatia, Delta Dunarii, am ales-o la recomandarea lui Vladimir Gaitan, care cunostea foarte bine zona. A fost asa cum ne-am dorit toti, o vacanta absolut memorabila”, spune actrita Florina Cercel, cea care va juca rolul Aretiei in noul serial romanesc de epoca, “Aniela”.

Alaturi de sotia sa, Gabi, Gheorghe Dinica s-a relaxat plimbandu-se cu salupa prin Delta. “Am filmat de cateva ori in Delta, dar altul este sentimentul cand mergi sa te relaxezi iar compania colegilor mei a fost perfecta. Am vizitat cetatea Enisala, am mers pe canalele din Delta si am ajuns intr-un loc de vis, langa Babadag”, isi aminteste actorul care ii va da viata generalului Grigorie Vulturesco in serialul de epoca ’’Aniela’’ ce va fi difuzat, din toamna, ACASA.

Pensiunea de langa Babadag a impresionat-o si pe Florina Cercel: “Este un loc cu circuit inchis, cu o gradina de menta si lavanda care mirosea dumnezeieste. Am baut cafea facuta la ibric, intr-o incapere mobilata in stil turcesc. Cei de acolo ne-au rasfatat pentru ca sunt niste oameni care iubesc artistii si care ne-au declarat ca sunt fanii nostrii”, spune actrita.

Citește și
Diana Dumitrescu la Singapore
Diana Dumitrescu, vacanta in Singapore si Kuala Lumpur
„Ce se întâmplă e nebunie curată. Și-au ieşit din minţi. Sunt ruşinea Rusiei”. Omul interzis în Rusia lui Putin vine la București

Pentru Virginia Rogin, experienta din Delta Dunarii a fost unica: “A fost prima oara cand am mers in Delta Dunarii, ne-am cazat la hotel pe malul Dunarii si, in fiecare dimineata, ma trezeam la rasaritul soarelui, asteptam sa se ridice ceata si priveam pasarile cum zboara deasupra apei. Am mancat ciorba de peste facuta din apa de Dunare, am mancat sarmale din peste, baclavale. In putinele zile petrecute in Delta am descoperit ca avem o tara minunata”, marturiseste actrita.

Dupa excursia din Delta Dunarii, Florina Cercel, Gheorghe Dinica si Virginia Rogin s-au antors la repetitii pentru rolurile pe care le vor interpreta an cel mai ambitios proiect marca Promance, primul serial românesc de epoca, “Aniela”, care va fi difuzat ACASA din toamna.

Articol recomandat de sport.ro
O tânără gimnastă murit la doar 17 ani. "A luat-o de lângă noi în doar 24 de ore"
Citește și...
Corina Caragea: Ce nu trebuie sa pierzi la Paris si Londra!

Anul acesta, Corina Caragea, frumoasa prezentatoare a Stirilor Pro TV din sport a avut parte de o vacanta de vis. De la Paris, la Londra, a vizitat tot ce a putut, la inceput de vara.

Diana Dumitrescu, vacanta in Singapore si Kuala Lumpur

Diana Dumitrescu a petrecut o vacanta de vis in Singapore si Kuala Lumpur, de unde s-a intors cu multe experiente inedite.

Palma de Mallorca, plaje superbe, viata de noapte!

Am ajuns sa discutam si despre insula Mallorca, una dintre cele cinci Insule Baleare. Celelalte sunt Ibiza, Menorca, Formentera si Dragonera.

Recomandări
Ursula von der Leyen avertizează: Putin îşi concentrează atacurile hibride asupra Finlandei, prin trimiterea de migranţi

Preşedinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a declarat vineri că Rusia îşi concentrează atacurile sale hibride asupra Finlandei, prin trimiterea de migranţi, informează AFP.

Trei dintre avioanele de luptă F-16 cumpărate de MApN din Norvegia au ajuns în România. GALERIE FOTO

Ministerul Apărării Naţionale anunţă că vineri trei aeronave F-16 Fighting Falcon achiziţionate de România de la Regatul Norvegiei au aterizat în Baza 71 Aeriană „General Emanoil Ionescu", de la Câmpia Turzii, în vederea dotării Escadrilei 48 Vânătoare.

Reacţii prudente ale oficialilor politici, după exploziile de la Isfahan în conflictul Israel-Iran

Oficiali politici îndeamnă în primele reacţii - foarte pruente - după riposta Israelului în Iran, la ”evitarea unei escaladări”, relatează AFP.