Amalia Enache si-a dat intalnire cu soarele in vacanta de iarna

Amalia Enache

Amalia Enache, prezentatoarea Stirilor Noptii de la Pro Tv, a avut parte de o vacanta insorita si odihnitoare, numai buna pentru un inceput de an.

"Am plecat din tara pe o vreme destul de mocirloasa, imediat dupa Revelion, in 1 ianuarie la pranz, sa ma intalnesc cu soarele. Si l-am gasit din plin. Am fost in Tenerife, o insula spaniola vulcanica din Oceanul Atlantic. Aveam asteptari de vreme primavaratica si am avut in fiecare zi cam 30 de grade. Asa ca cel mai mult timp am lenevit la plaja, pentru ca nu prea te poti abtine sa faci asta cand stii ca e toiul iernii", povesteste Amalia.

Cu fiecare telefon primit de acasa, de la prieteni, Amalia simtea tot mai mult ca traieste un vis frumos: "Primeam vesti de acasa despre zapada si mi se parea ca eu sunt intr-un fel de vis. Soarele, oceanul, vegetatia sunt asa niste mangaieri pentru simturi, pentru ganduri, pentru o perioada in care iti aduni puterile!".

Chiar daca soarele ar fi putut sa o tina captiva pe Amalia pe plaja zi de zi, ea nu s-a putut abtine sa colinde imprejurimile si sa descopere “comorile” insulei. In drumurile ei, a intrat pentru cateva clipe si in atmosfera din “Razboiul Stelelor”: “Am vizitat putin si nordul insulei, chiar capitala Santa Cruz, am vazut celebrele plaje cu nisip negru, am facut o excursie si pe Teide, muntele vulcanic inca activ, unde peisajul este atat de nepamantesc! Acolo s-a filmat Razboiul Stelelor, de pilda.”.

Amalia s-a intalnit si cu farfurii zburatoare in Tenerife: “Intr-o seara am mancat la un restaurat care experimenteaza conceptul de farfurii zburatoare la modul cel mai concret. Adica, farfuria nu sta pe masa ci e tinuta in aer de un camp electromagnetic, la vreo 10 centimetri de masa. Amuzant!”.

Citește și
Aspen, SUA
Top cele mai frumoase statiuni de schi din lume
Lovitură pentru Serghei Șoigu. În Rusia e scandal uriaș, a fost arestată o a treia persoană anchetată în dosarul viceministrului rus al Apărării

In aceasta vacanta, Amalia si-a imbogatit si colectia consistenta de bijuterii gasite de ea pe strada de prin toata lumea cu inca doi cercei, despachetati, desigur: “Sunt cele mai frumoase suveniruri din calatorii, mai tari decat orice magneti sau cani. E incredibil, aproape in fiecare loc in care ajung, gasesc pe jos ceva zorzoane. Am un lipici fantastic, odata m-am impiedicat de un cercel in noaptea de Revelion la Praga si am auzit zdranganitul, asa m-am aplecat sa vad ce e. Sunt o legenda in sensul asta printre prietenii mei de calatorie. Acum am vazut ceva sclipind pe unul dintre digurile de la ocean si un prieten de-al meu a sarit sa-mi aduca trofeul.”, povesteste Amalia care sustine ca vacanta aceasta a fost inainte de toate foarte odihnitoare, numai buna pentru un inceput de 2010 in care are foarte multe de facut.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Apare un nou stadion de 5 stele în România! Guvernul aprobă azi toate actele
Citește și...
Agentiile de turism straine vand vacante la jumatate de pret

Nevoia il invata pe om. Zeci de romani au avut rabdare si au studiat site-uri intregi de pe internet pana au descoperit ca agentiile de turism straine vand vacante si la jumatate de pret, fata de ce se intampla la noi.

Top cele mai frumoase statiuni de schi din lume

Chiar daca o vacanta traditional romaneasca prin vreun sat ratacit din Maramures sau o iesire exotica pe o insula din Pacific nu suna chiar atat de rau, trebuie sa recunoastem ca sarbatorile la munte au un farmec aparte.

Recomandări
Parlamentul European a alocat 4,8 miliarde de euro pentru sprijinul Ucrainei

Parlamentul European a decis alocarea a 4,8 de miliarde de euro pentru sprijinirea Ucrainei, la inițiativa deputatului Siegfried Mureşan (PPE/PNL). Raportul său, care conține și această prevedere, a fost votat joi cu largă majoritate.

Politico: Klaus Iohannis, pe lista scurtă pentru șefia Comisiei Europene. Ce șanse are să o înlocuiască pe von der Leyen

Politico a enumerat o serie de posibili succesori ai Ursulei von der Leyen, șefa Comisiei Europene. Printre ei se numără și președintele României, Klaus Iohannis.

Banca Transilvania, OTP Bank și Exim Banca Românească, procese câștigate cu ANPC. Nu plătesc amenzi și nu oferă rate egale

Alte trei bănci au câștigat procesele cu Autoritatea Națională a Consumatorilor, care le obligase să emită scandețare cu rate egale la credite pentru toși clienții. La acest moment sunt cinci instituții bancare care au avut căștig de cauză.