Directorul Levi Strauss: Pandemia a ''ucis'' moda blugilor strâmţi
Au apărut veşti bune pentru americanii care s-au îngrăşat în timpul pandemiei de COVID-19: blugii strâmţi nu mai sunt la modă, relatează DPA, conform Agerpres.
Chip Bergh, CEO-ul companiei Levi Strauss, a declarat că persoanele care cumpără jeanşi în această perioadă au renunţat la acel stil de pantalon strâmt pe picior, inspirat de curentul "hipster", care a dominat moda în ultimul deceniu.
"Ciclurile (de modă, n.r.) vin şi pleacă. Cred că pandemia a jucat cu siguranţă un rol pentru a-i face pe cumpărători să caute un model de pantalon din denim care să fie mai confortabil, mai relaxant", a declarat Chip Bergh pentru CNBC.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Potrivit declaraţiilor sale, vânzările producătorului de jeans Levi Strauss Co au fost stimulate anul trecut de un nou model, care este mai larg în partea de jos a piciorului, şi de un al doilea model, care este mai lejer de purtat întrucât are o talie mai înaltă.
"Ultimul ciclu din moda blugilor a fost stimulat de modelele strâmte pe picior. Acel ciclu a durat aproximativ 10 ani", a precizat Chip Bergh pentru CNBC.
El mai spune că deşi modelul strâmt nu va dispărea dintr-o dată, există în prezent "o cerere foarte puternică" de jeans cu un design mai relaxat şi mai lejer pentru toate categoriile de clienţi, atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei.
Potrivit CNBC, vânzările companiei Levi Strauss au scăzut în primul trimestru al anului 2021, însă CEO-ul companiei consideră că impactul generat de actuala pandemie determină o scădere generală a vânzărilor din sectorul cu amănuntul. Cu toate acestea, valoarea acţiunilor Levi Strauss a crescut cu 25% la nivelul întregului an 2020, iar celebrul producător de jeans se aşteaptă ca vânzările sale să revină în ultimul trimestru din 2021 la nivelul celor din 2019.