Creatorii de modă s-au întrecut în cele mai îndrăznețe idei la „Romanian Creative Week”, în Iași
„Romanian Creative Week” a ajuns la final, la Iași. Timp de 12 zile, peste 1 milion de oameni au trecut pe la spectacolele și expozițiile de artă din festival, spun organizatorii.
O prezentare de modă în care creatorii s-au întrecut în cele mai îndrăznețe idei a încheiat oficial seria de evenimente.
Designerul Andreea Tincu a prezentat pe scena amplasată în Grădina Palas din Iaşi diferite creații vibrante, inspirate după arta lui Gustave Klimt, celebrul pictor austriac.
Andreea Tincu, designer: „După cum puteți vedea și în styling-ul modelelor, dar și de o plimbare ipotetică cu Klimt, într-o dimineață, într-o livadă cu meri înfloriți. Este o linie ready-to-wear destinată diverselor evenimente pe care orice femeie modernă le are”.
Au fost prezentate și colecţii care au ieşit complet din tipare. Modelele care au defilat pe scenă au purtat măşti şi peruci colorate sau au întruchipat, simbolic, personaje fantastice.
Laura Lazăr, designer: „Aduce un dram de libertate pentru femei, pentru că este despre vrăjitoare. Pentru că femeile pe vremuri, cele care își doreau să fie independente, libere și avea opinii, erau considerate vrăjitoare. Tocmai de aceea îmi doresc ca fetele mele să aibă forța de a fii ele însele”.
Evenimentul a încheiat oficial festivalul Romanian Creative Week, care - pentru 12 zile - a transformat Iașiul în capitala creativității din România.
Irina Schrotter, organizator Romanian Creative Week: „Peste 1 milion de oameni au interacționat cu evenimentele propuse de noi. Împreună cu cei peste 1000 de artiști în cele peste 200 de evenimente cred că am demonstrat că România e o țară creativă, că tinerii ei sunt extrem de ingenioși și au imaginație foarte bogată”.
În timpul prezentării de modă, o macara video s-a prăbușit peste spectatori, două persoane fiind rănite. Ambele victime au fost transportate la spital, între timp fiind externate.
Evenimentul organizat la Iași s-a aflat la cea de-a 4-a ediţie.