Conținutul politic nu va mai fi recomandat de Instagram și Threads. Nu se știe cum va fi diferențiat conținutul
Într-un an cu foarte multe alegeri în întreaga lume, două dintre platformele Meta nu vor mai promova în feed-urile personalizate conţinutul ce are legătură cu politica.
Meta nu va mai recomanda conţinutul politic utilizatorilor de Instagram şi Threads, a anunţat şeful Instagram, Adam Mosseri.
Conţinutul politic nu va fi complet blocat, ci doar nu va mai fi „amplificat” de algoritm, explică şeful Instagram. Utilizatorii vor putea vedea în continuare postările politice făcute de persoanele pe care le urmăresc, dar politica va dispărea din fluxurile care aduc postări din afara „bulei”.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Asta înseamnă că postările politice nu vor mai apărea în secţiuni precum Explore şi Reels de pe Instagram şi nu vor mai fi sugerate de alţi utilizatori decât cei urmăriţi pe Threads.
Nu este clar cum exact diferenţiază din punct de vedere tehnic Meta postările politice de restul, însă, compania spune că are în vedere conţinutul legat de alegeri şi guverne.
Alternativ, pentru cei care, totuşi, sunt interesaţi de politică pe cele două reţele sociale, atât Instagram, cât şi Threads, vor oferi opţiuni prin care utilizatorii să aleagă ca algoritmul să le scoată acest tip de conţinut în faţă.
Astfel, în mod implicit politica nu va mai fi recomanda pe Instagram şi Threads, dar utilizatorii pot găsi la Settings o opţiune care să includă şi politica printre recomandări.
Dincolo de faptul că va scăpa Meta de diverse critici legate de modul în care apar postările anumitor partide politice, această schimbare ar putea avea şi rolul de a determina partidele politice care vor să fie vizibile pe reţelele sociale ale companiei să cumpere şi mai multe reclame.
Modificarea va fi operată în următoarele săptămâni.